پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پروژه‌های نیمه کاره بنیاد شهید تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود.
شعار سال: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه دیدار با نماینده، ولی فقیه در لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع بیکاری یک مسئله فراگیر ملی است که در برخی استان‌ها مانند لرستان دارای نرخ بالاتری نسبت به میانگین کشوری است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی دو برنامه مهم را در دستور کار خود قرار داده؛ نخست طرح جهش ملی مسکن و دیگر در حوزه اشتغال است که در شورای عالی اشتغال برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رفع بیکاری عزم عمومی را می‌طلبد، گفت: درصدی ما برای ایثارگران وطیفه داریم و بقیه دستگاه‌ها هم وظایف خود را دارند و طبیعتا در لرستان نیز به همین‌گونه است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در یک برنامه ۴ ساله با کمک دیگر دستگاه‌ها و با محوریت استانداری لرستان، بیکاری جامعه هدف ایثارگری را کاهش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد در کل کشور داریم، افزود: در کل کشور امسال و سال آینده پیش‌بینی استخدام ١٧ هزار نفر شده است که یک آزمون به این منظور برگزار و دو آزمون دیگر هم برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه اشتغال کاملا حل نمی‌شود، اما نرخ بیکاری را کاهش خواهد داد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان ۴ ساله دولت، نرخ بیماری کاهش چشمگیر خواهد داشت.

قاضی زاده هاشمی در خصوص ساماندهی گلزار‌های شهدا، گفت: طی دو سال آینده تمام پروژه‌های از این دست که ماموریت بنیاد شد است را در کل کشور از جمله لرستان به اتمام می‌رسانیم.

وی از تعیین تکلیف برخی پروژه‌های شرکت‌های وابسته به بنیاد شهید خبر و ادامه داد: گروهی را برای بررسی آن‌ها گذاشته‌ایم تا برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها تا آخر سال تصمیم بگیریم که آیا آن را تکمیل کنیم و یا آن را ترک کنیم، ضمن اینکه مجموعه‌هایی در بروجرد، خرم‌آباد و الیگودرز در این زمینه وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۲۱۹۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین