پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
رئیس شورای شهر ارومیه گفت: بافت تاریخی شهر ارومیه با توجه به فرسوده بودن و نبود مسیر دسترسی خودرو‌های امداد در صورت بروز زلزله در آسیب جدی قرار می‌گیرد.

شعار سال:حجت الاسلام محمد خلیل پور  ضمن تاکید بر لزوم بازسازی و احیای بافت تاریخی با رعایت تمام جوانب کاری، اظهار داشت: متاسفانه قوانین اجازه ساخت و ساز و نوسازی به مالکان ساختمان‌ها در بافت تاریخی را نمی‌دهند و این امر موجب شده تا خطرات جدی در این بافت وجود داشته باشد.
 
وی افزود: در صورت بروز زلزله و مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی، امدادرسانی در این مناطق با مشکل جدی مواجه می شود و به نوعی در صورت بروز بحران هیچ گونه امکان امدادرسانی وجود ندارد.
 
خلیل پور ادامه داد: نبود مسیر دسترسی خودروهای امدادرسان به این محلات و نیز وضعیت نامناسب بافت تاریخی از لحاظ ساختمان‌های قدیمی چنین امکانی را از دستگاه‌های متولی خواهد گرفت.
 
خلیل پور خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل نبود استحکام کافی منازل تاریخی، عرض اندک معابر و عدم اجازه برای تعریض معابر توسط شهرداری و نیز دسترسی مشکل به محلات قدیمی باید در دستگاه‌های مربوطه بررسی و در این خصوص تجدید نظر انجام پذیرد. قبل از وقوع هر اتفاق ناگواری باید این اقدامات انجام شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 23دی 1400، کدخبر: 1182331، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین