پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
رییس جمهور گفت: مردم بخش توکهور و هشت بندی میناب استان هرمزگان درخواست‌های متعددی دارند که به تمام این موارد به طور کامل رسیدگی خواهد شد.

شعار سال:سید ابراهیم رییسی، روز پنجشنبه در جمع مردم توکهور و هشت بندی میناب استان هرمزگان اظهارداشت: برخی خواسته‌ها عمومی، برخی دیگر موردی و شخصی است و یکی از این خواسته‌ها رسیدگی به وضعیت جاده این بخش است.
 
وی خطاب به مردم بخش توکهور و هشت بندی میناب، بیان کرد: حضور در جمع مردم بسیار خوشحال کننده است، بویژه در جمع شما مردم هشت بندی که اهل کار، کشاورزی و تولید بوده و زن و مرد در زمین‌های کشاورزی مشغول تلاش و فعالیت هستید.
 
رییس جمهوری ادامه داد: صمیمانه از صبوری، کار و تلاش شما مردم تشکر می‌کنم و افتخار ما در دولت این است که خدمتگذار مردم باشیم.
 
سیل ویرانگر روزهای یکشنبه و دوشنبه دوازدهم و سیزدهم دیماه جاری تمام مناطق هرمزگان به‌ویژه شرق استان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی به تاسیسات زیربنایی و زیرساخت‌ها شامل آب، برق و مخابرات، راه پل‌ها واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد.
 
براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، میناب با ۲۷۲ و رودان با ۱۷۶ میلی‌متر بیشترین بارش ها را داشتند که آسیب بسیاری متحمل شدند و این بارش‌ ها موجب آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به زیر ساخت های عمومی شده است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این راستا گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی کارشناسان حوزه صنعت برق و کشاورزی، سیل ۷ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به این ۲ بخش در هرمزگان خسارت وارد کرده است و  چهار هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی خسارت قابل توجهی دیده است.
 
مهرداد حسن‌زاده افزود: بر اثر سیل همچنین۲هزار واحد مسکونی در هرمزگان، دچار آبگرفتگی و آسیب شدند که بلافاصله اقدام ها جهت امدادرسانی و تخلیه آب از این منازل، صورت گرفت.
 
وی بیان داشت: در سیل اخیر راه ارتباطی ۶۵ روستا در استان هرمزگان به علت بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های فصلی قطع شد که اعضای این ستاد و نیروهای امدادی و خدماتی بلافاصله به بازگشایی مسیرها پرداختند که بر اساس گزارش معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تا روز گذشته هنوز ۳۰ راه روستایی استان بویژه  در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان و بشاگرد بسته است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهارداشت: همچنین برق ۳۷ روستا و آب آشامیدنی ۲۵ روستا در هرمزگان نیز به علت بارندگی های اخیر قطع شد که خوشبختانه آب و برق این روستاها وصل شده است.
 
رییس جمهور روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در چهاردهمین سفر استانی به هرمزگان سفر کرد.
 
آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس هرمزگان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرف.
 
۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.
 
 دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری هرمزگان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به هرمزگان است.
 
همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است و کارشناسان استانداری هرمزگان و نهاد ریاست جمهوری درخواست‌های مردم را جمع‌آوری و بررسی می‌کنند.
 
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 23دی 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84611998

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین