پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
یادمان نمی‌رود که حدود پنج سال پیش به بیمه مرکزی رفته بودیم و درخواست افزایش همکاری داشتیمو به لطایف الحیل سرمان را به طاق کوبیدند و بعد.. راه مان را خوب پیدا کردیم و به حمد خدا شدیم یکی از رسانه‌های مورد وثوق کشور. اما آقای رئیس کل ماند و حوضش (سلام بر روابط عمومی محترم). بدلیل معذوریت شدید و برخی تعارضات خاص، امکان حساب کشی نداشتیم. اما از این به بعد نامه‌های ما را ماهیانه و بل هفتگی دریافت خواهید کرد و مابقی داستان. سوال ما از آقای دکتر غلامرضا سلیمانی این است که این مطالب، رپرتاژ تبلیغاتی رئیس کل بیمه مرکزی است یا دفاعیه مدیری معزول!
شعار سال: رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با اکوایران استعفای خود را تایید و اظهار کرد: احساس می‌کنم برای پیشبرد صنعت بیمه نیاز است شخصی انتخاب شود که هماهنگ با وزیر امور اقتصادی و دارایی باشد.
غلامرضا سلیمانی در حالی به دلیل نبود هماهنگی با وزیر جدید از ریاست بیمه مرکزی کنار می‌کشد که در ابتدای آغاز به کار دولت یکی از نامزد‌های ریاست بانک مرکزی بود.
او مذاکره دولت با او برای ریاست بانک مرکزی را نیز تایید کرد.
غلامرضا سلیمانی در آخرین گفت و گوی خود در مقام رئیس کل بیمه مرکزی گزارش از وضعیت این صنعت نیز داد.
۴:۱۰ وابستگی صنعت بیمه به وضعیت اقتصادی جامعه
۱۱:۱۶ چشم طمع تصمیم‌گیران به منابع بیمه‌ای
۱۶:۳۷ افزایش حق بیمه با دخالت‌های نابجا
۱۹:۵۸ کاهش قابل توجه مجروحان تصادفی در دوران کرونا
۲۸:۵۳ نیاز مبرم بیمه به رفع تحریم‌ها
۳۱:۰۵ نامزد ریاست بانک مرکزی
۳۶:۰۱ تایید استعفا از ریاست بیمه مرکزی

تعداد بازدید : 3

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اکوایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین