پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی از راه‌اندازی پلتفرم آموزش نجوم برای دانشجویان و دانش‌آموزان تا پایان سال خبر داد.
شعار سال: عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی از راه‌اندازی پلتفرم آموزش نجوم برای دانشجویان و دانش‌آموزان تا پایان سال خبر داد.

وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: «هفته قبل از پایگاه سازمان فضایی ایران در ماهدشت دیدن کردم. الحق و الانصاف دانش، تجربه و تجهیزات ارزشمندی در این پایگاه مستقر است که هم پشتوانه صنعت فضایی است، هم می‌تواند مورد استفاده سازمان‌های تخصصی در حوزه هواشناسی، هوانوردی و هواپیمایی قرار گیرد، هم کسب و کار‌های فضاپایه از آن استفاده کنند و هم مردم علاقمند به نجوم به داده‌های عمومی آن دسترسی داشته باشند.

این تلسکوپ و امکانات جانبی آن متعلق به یکی از رصدخانه‌های سازمان فضایی است که در هر شبانه‌روز اطلاعات و تصاویر ارزشمند و جالبی دریافت می‌کند که کمتر از آن استفاده می‌شود. از رئیس سازمان فضایی خواستم تا پایان سال، انشالله یک پلتفرم برخط تدارک ببینند که با استفاده از آن علاقه‌مندان به نجوم، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، بتوانند از راه دور به کاوش در آسمان بپردازند و از تصاویر و خدمات این تلسکوپ بهره‌مند شوند.»

راه‌اندازی پلتفرم آموزش نجوم برای دانشجویان و دانش‌آموزان تا پایان سال

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۳۴۶۹۵، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین