پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد، گفت: با پیگیری‌های رئیس‌جمهور امیدواریم ۶ماه آینده این واحد‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
شعار سال: رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد، گفت: با پیگیری‌های رئیس‌جمهور امیدواریم ۶ماه آینده این واحد‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه سفر به چابهار و کُنارک گفت: ۴ هزار واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان در سیل و بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند که ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی نیازمند فوری نوسازی و ۲ هزار واحد مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند که با پیگیری‌های رئیس‌جمهور امیدواریم ۶ ماه آینده این واحد‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در روز‌های گذشته تعمیر و بازسازی واحد‌های مسکونی و ساخت مسکن مقاوم برای مردم سیستان و بلوچستان به ستادحوادث غیرمترقبه کشور منعکس و وزیر کشور مشکلات را به هیئت دولت منتقل کرد و در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهور، اعتبارات لازم تخصیص و قرار است به قید فوریت ساخت واحد‌های مسکونی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده به زودی آغاز و با همکاری مردم و مسئولان و با توجه به حجم خسارت‌ها از سایر استان‌های کشور ماشین آلاتی فراخوان داده شده و عازم سیستان و بلوچستان هستند تا سریعتر کار آواربرداری آغاز و خانه‌ها در زمان تعیین شده ساخته شود.

نیکزاد افزود: بیشتر معابر شهر کنارک کم عرض بوده و نیازمند تعریض هستند و تردد در این معابر سخت است، برای تسریع در کار و بالا بردن کیفیت کار، مشاوران قوی دعوت کردیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۵۷۲۳۵، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین