پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات صدرا باید یک مدیریت واحد و مستقل در چهارچوب تقسیمات کشوری شکل گیرد، گفت: شهرستان شدن این شهر نیازمند اصلاح قانون تقسیمات کشوری است و تا این اتفاق روی ندهد ْمشکلات آن پابرجاست.
شعار سال: ابراهیم عزیزی با اشاره به سه راهبرد دشمن برای ساقط کردن کشور گفت: تلاش‌های نظام سلطه در ابتدا مبتنی بر پشیمان سازی ملت بزرگ ایران از گذشته خود است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت انتظار می‌رود مدیران در این فرصت اندک خدمت، با پرهیز از اقدامات نمایشی، پوپولیستی و سطحی به سمت اقدامات بزرگ و زیربنایی بروند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آشفته سازی حال، دومین استراتژی نظام سلطه است که در آن دشمن فضایی را ترسیم می‌کند که جریان‌های اصیل انقلاب به جان هم بیفتند.

وی ادامه داد: سومین استراتژی دشمن ناامیدی از آینده است و این گونه القا می‌کند که نباید به آینده کشور دل بست لذا باید آگاه بود که بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه در همین نگاه دشمن دارد و نظام سلطه سال هاست که در این عرصه فعال است.

عزیزی با اشاره به تلاش قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور گفت: با توجه به این نگاه دشمن، تلاش ما مبتنی بر یک حرکت منسجم و هدف گذاری روی مسائل مهم و حیاتی مردم است.

نماینده شیراز و زرقان افزود: از اهداف مهم دولت رشد ۸درصدی اقتصاد کشور است و باید گفت این اتفاق شدنی است اگر همه ظرفیت‌های نظام و بخش خصوصی مبتنی بر فرهنگ جهادی پای کار بیایند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به شهر صدرا و مسائل آن اشاره کرد و گفت: انتظارات ما در صدرا هنوز به آنجا که سزاوار است، نرسیده گرچه اقدامات خوبی انجام شده است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس و دولت دغدغه حل مشکلات صدرا را دارند که با همدلی و انسجام می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۲۷۷۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین