پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
یک خبرنگار حوزه نظامی تلویزیون اسرائیل امروز در صفحه توئیتر خود نوشت که هواپیمای «خلیفه حفتر» فرمانده سابق «ارتش ملی لیبی» و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، شب گذشته (جمعه) وارد فرودگاه بن گورین در تل آویو شده بود.

شعار سال:به نقل از وبگاه العربی الجدید، «ایتای بلومنتال» در حساب توئیتری خود نوشت: «هواپیمای خلیفه حفتر که مدل (P4-RMA) بود از مبدأ قبرس در فرودگاه بن گورین به زمین نشست».
 
به گفته او هواپیمای خلیفه حفتر پس از توقف دو ساعته، بار دیگر به قبرس بازگشت. ادعای سفر خلیفه حفتر به فلسطین اشغالی پس از آن صورت می‌گیرد که در ماه نوامبر سال گذشته میلادی روزنامه هاآرتص از سفر «صدام» پسر خلیفه حفتر به تل آویو خبر داده بود. این سفرها در حالی است که انتخابات ریاست ‌جمهوری در لیبی با یک ماه تعویق، قرار است در ۲۴ ژانویه برگزار شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 25 دی 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1298677

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین