پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
رییس کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران با تایید سلامت محموله گندم وارداتی از روسیه، گفت: هفته پیش نامه‌ای از وزارت بهداشت به ما ارسال شد مبنی بر اینکه محموله گندم روسی آلوده به سرب است و باید از مصرف آن جلوگیری کنیم ما حدود یک هفته این محموله را نگه داشتیم تا آزمایش‌ها برای تایید سلامت آن صورت بگیرد.

شعار سال:رییس کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران خاطر نشان کرد: سلامت محموله گندم از روسیه از سوی وزارت بهداشت و دیگر مراجع ذی صلاح تایید شده است.

محمدرضا مرتضوی، با تایید سلامت محموله گندم وارداتی از روسیه، گفت: هفته پیش نامه‌ای از وزارت بهداشت به ما ارسال شد مبنی بر اینکه محموله گندم روسی آلوده به سرب است و باید از مصرف آن جلوگیری کنیم ما حدود یک هفته این محموله را نگه داشتیم تا آزمایش‌ها برای تایید سلامت آن صورت بگیرد.
 
به گفته این فعال اقتصادی، بعد از انجام آزمایش‌های لازم از سوی این وزارتخانه سلامت این محموله تایید شده است. همچنین شرکت بازرگانی دولتی سلامت این محموله را تایید کرده است. این محموله 100 درصد سالم بوده و مصرف آن مشکلی نخواهد داشت.
 
رییس کانون انجمن‌های صنایع غذایی در پاسخ به این پرسش که این محموله چند تن بوده است؟ گفت: بار یک کشتی بوده است.
 
همچنین یزدان سیف، رییس شرکت بازرگانی دولتی، این موضوع را تکذیب کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  انتخاب ، تاریخ انتشار:  25 دی 1400، کدخبر: ، www.entekhab.ir،657399

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
0
0
با خیال راحت وارد بازار کنین، محصولات خودمون هم خیلی سالم نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین