پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
در پی انتشار سخنی به نقل از رئیس مجلس درباره استیضاح وزرای دولت، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی این خبر منتشر شده در برخی کانال‌های خبری را تکذیب کرد.

شعار سال: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از روز گذشته برخی کانالهای خبری تلگرامی بی‌هویت و برخی حساب‌های توییتری بی‌نام‌ونشان واقعی، مدعی شدند که رئیس مجلس شورای اسلامی استیضاح وزرا را به صلاح ندانسته و گفته که تا فرارسیدن سال جدید هیچ استیضاحی را اعلام وصول نمی‌کنم.
 
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تکذیب چنین نقل قولی از قالیباف به استحضار می‌رساند مواضع رسمی رئیس مجلس تنها از تریبون‌های عمومی و حساب‌های کاربری رسمی‌ ایشان، به اطلاع و سمع و نظر مردم می رسد. متاسفانه از آنجا که در چند هفته اخیر جریانی بی نام و نشان به صورت هدفدار مطالب جعلی را منتشر و آنها را منتسب به رئیس مجلس شورای اسلامی کرده؛ مجدداً از رسانه‌های محترم و خبرنگاران عزیز درخواست می کنیم تنها از طریق مراجع رسمی خبر ها و اظهار نظرهای مربوط به رئیس مجلس شورای اسلامی را پوشش بدهند.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 28دی 1400، کدخبر: ، www.farsnews.ir،14001028000780

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین