پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۰۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
پس از اینکه چندی پیش مجمع کرمان با درگیری همراه بود. این بار نیز در یک مجمع عمومی اتفاقی رخ داده که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

شعار سال:امروز و در مجمع عمومی عادی به صورت فوق‌العاده بانک دی، اتفاق عجیبی رخ داد. در این مجمع که در هتل المپیک تهران و به منظور انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و همچنین اعضای هیات‌مدیره این بانک برگزار شد، درگیری شدیدی رخ داد.
 
پس از اینکه چندی پیش مجمع کرمان با درگیری همراه بود. این بار نیز در یک مجمع عمومی اتفاقی رخ داده که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 15


طبق آخرین برآوردها از مرداد ماه سال گذشته تاکنون که شاخص کل بورس ۳۵ درصد افت داشته حدود ۹۹ هزار میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شده است.
 
بانک دی در گزارش یکماهه منتهی به پایان آذر ۱۴۰۰ بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان درآمد داشته و کل درآمد محقق شده‌اش از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز  ، تاریخ انتشار:   29دی 1400، کدخبر: ،www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
1
0
اون جلوئیه خوب نشونه گیری می کردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین