پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
رئیس محاکم عمومی و انقلاب تهران گفت: در پرونده رامک خودرو، ملک جدیدی از محکوم شناسایی شده و از ۱۵ هزار شاکی پرونده‌های نگین و مروارید غرب، فقط پرونده ۴۰۰ نفر باقی مانده است.
شعار سال: یحیی جعفری درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو افزود: پرونده رامک خودرو در مجتمع شهید مفتح در حال پیگیری است.

وی گفت: مشکل اصلی پرونده رامک خودرو شناسایی اموال این شرکت بود که طبق ادعای محکوم پرونده، شرکت رامک خودرو شرکتی زیرمجموعه به نام نورا موتور را در ساوه راه اندازی کرده است.
 
تعداد بازدید : 26

جعفری ادامه داد: ما آرایی داریم که به لحاظ استقلال شخصیت حقوقی این دو شرکت به لحاظ حقوقی با مشکل مواجه شدیم برای پرداخت و شناسایی اموال.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ملک با ارزشی از شرکت رامک خودرو در توقیف است که در مرحله مزایده و کارشناسی فروش قرار دارد هر چند که مطالبات بانکی دارد، اما، چون مبلغ ناچیز است، امیداورایم با همکاری بانک، بتوانیم این ملک را بفروشیم و پاسخگوی مطالبات ذینفعان باشیم.

جعفری درباره پرونده‌های "نگین و مروارید غرب" هم گفت: این پرونده در دادگاه انقلاب مطرح بود و در حال حاضر از ۱۵ هزار و چند صد نفری که شاکی این پرونده بوده اند فقط ۴۰۰ شاکی باقی مانده و سایر شکات تسویه حساب شده اند.

وی افزود: برای این پرونده قاضی ویژه داده ایم و کارشناسی در حد ۸۰ نفر پشت این پرونده قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال پاسخگوی ۴۰۰ شاکی باقی مانده باشیم تا این پرونده هم مختومه شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما، تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۳۳۹۷۸۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرعباس یدوی
United States of America
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
1
همایونی نسب الناز رزم مند یاغیان رامک به ته خط رسیدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
تا الان که هیچ اتفاقی برای این پرونده نیفتاده ، می تونید تحقیق بفرمایید.
مالباخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
0
پس چی شد؟
متاسفانه مسولین ما جلو دوربین یه شخصیت دارن و دوربین که نیست یه شخصیت دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین