پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
علی جمشیدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان قائم مقام مدیرعامل شرکت بهنوش منصوب شد. علی جمشیدی، اما تا قبل از شرکت بهنوش در مطبوعات فعالیت داشته و دبیر سیاسی روزنامه فرهیختگان (وابسته به دانشگاه آزاد) را بر عهده داشته است. اینکه چگونه بدون هیچ رزومه و رشته مرتبطی سر از بهنوش در آورده جای سوال است؟

شعار سال:علی جمشیدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان قائم مقام مدیرعامل شرکت بهنوش منصوب شد.
 
در خبری که سایت شرکت بهنوش منتشر کرده علی جمشیدی را معاون بازاریابی و توسعه تجارت هلدینگ صنایع غذایی سینا معرفی کرده است. علی جمشیدی اما تا قبل از شرکت بهنوش در مطبوعات فعالیت داشته و دبیر سیاسی روزنامه فرهیختگان (وابسته به دانشگاه آزاد) را بر عهده داشته است. اینکه چگونه بدون هیچ رزومه و رشته مرتبطی سر از بهنوش در آورده جای سوال است؟
 
 شرکت بهنوش اولین و بزرگترین تولیدکننده ماءالشعیر در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۴۵با نام «مالتای ایران » تأسیس شد و تنها کارخانه‌‌ای بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تغییر محصول ماءالشعیر خود به غیرالکلی و تغییر نام به «بهنوش ایران» تا سال‌های متمادی بدون رقیب در این عرصه فعالیت کرد و با تولیدات متنوع خود، تحولی بزرگ در صنعت نوشیدنی ایجاد کرد.
 
علی جمشیدی دارای کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی دانشگاه تربیت مدرس بوده و طبق اطلاعاتی که درمورد بازار کار این رشته منتشر شده می‌توانسته با این مدرک می‌توانسته در این مراکز وزارت خانه جهاد کشاورزی، سازمان جنگل ها و مراتع کشور، موسسات تحقیقاتی منابع طبیعی، مراکز دولتی دیگر از قبیل وزارت آموزش و پرورش، شهرداری ها ، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان محیط زیست، طرح‌های جنگل‌داری خصوصی، شرکت‌های بهره‌برداری از جنگل‌ها، نهالستان‌های جنگلی خصوصی و  شرکت های مشاوره منابع طبیعی برای تامین کادر کارشناسی خود آن هم به شرط گذراندن مراحل و مدارج پایه مشغول فعالیت باشد.
 
آقای علیرضا جمشیدی نه تنها در این مراکز قعالیتی نداشته بلکه بیشتر عمر خود را در مطبوعات سپری کرده است. او دبیر سیاسی خبرگزاری نسیم و سپس بعد از تعطیل شدن این خبرگزاری مسئول باشگاه توانا خبرگزاری فارس بوده و چند سالی هم بود که به دلیل برخی اختلافات به روزنامه فرهیختگان نقل مکان کرد. بنابراین اگر علی جمشیدی مدیر روابط عمومی اغین مجموعه اقتصادی می‌شد خیلی مورد بحث نبود اینکه امروز او در جایگاه قائم مقامی این مجموعه بزرگ بنشیند نه تنها جای تعجب دارد بلکه دهن کجی بزرگ به نخبگان در این حوزه است.
 
با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی روز به روز به تعداد اخبار اینچینی در کشور افزوده می‌شود و اخبار انتصابات در این دولت حکایت از این دارد که افرادی در مسئولیت‌های بزرگ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... مسئولیت می‌گیرند که هیچ رزمه مشخص و روشن و قوی‌ای در این زمینه نداشته و فقط با لابی‌گری در یان مناصب جای می‌گیرند. در دولت گذشته (حسن روحانی ) هم انتصاب فعالان رسانه ای در مقام مدیر عامل و عضو هیات مدیره موجب انتقادهای از سوی فعالان رسانه ای شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 4 بهمن1400، کدخبر:124950 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین