پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
با عرض پوزش، لاشی بازی را تا بدانجا کشیده بودند که با قرارداد‌های صوری بسته شده برای طراحی و تدارک لباس تیم ملی هم کاسبی می‌کردند. آنگاه نهاد‌های نظارتی و امنیتی ما هم برای خودشان دست در جیب، سوت می‌زدند! واقعا باید پذیرفت که اطلاع نداشتند؟ واقعا باید پذیرفت که ورود به چنین مسائلی، در سطح و مقیاس تعریف شده برای برخوردشان نبود؟ چرا یک نامه با مهر محرمانه برای وزیر ارسال نشد و مورد عتاب و خطاب قرار نگرفت تا ریشه این حرکت زشت، از فدراسیون‌ها برچیده شود و کمتر با آبروی ما در میادین ورزشی بازی شود؟ خوشبختانه خبر رسیده که لباس تیم ملی فوتبال برای ۲۰۲۲ توسط یک تولید کننده داخلی (مجید)، تامین می‌شود.
شعار سال: تیم ملی ایران در شرایطی به مصاف عراق خواهد رفت که این‌بار کیت تولیدی برند ایرانی "مجید" برای شاگردان دراگان اسکوچیچ در نظر گرفته شده تا آن‌ها با لباسی جدید دو بازی مقدماتی جام جهانی را برگزار کنند.

این کیت که طراحی یکسان برای لباس اول (سفید) و دوم (قرمز) دارد، مشابه کیت تیم ملی بانوان است که در بازی‌های جام ملت‌های آسیا مورد استفاده قرار گرفت.

نکته مهم اینکه کیت اول رنگ سبز و قرمز را روی شانه‌ها دارد و در قسمت سینه و بک‌گراند لوگوی فدراسیون، رنگ سبز دیده می‌شود که تنها اِلمان مورد استفاده در این لباس محسوب می‌شود.

رنگ شورت و جوراب هم مشابه با رنگ پیراهن خواهد بود تا تیم ملی با لباس یکدست سفید و یکدست قرمز مقابل حریف خود قرار بگیرد.
 
با لباس تیم ملی هم کاسبی می‌کردند

مهم‌ترین تغییر حذف یوزپلنگ ایرانی از مقابل پیراهن محسوب می‌شود که عضو ثابت طراحی آل اشپورت بود.

هم‌چنین در تصاویر منتشره از سوی فدراسیون، مشخص نیست که شماره پیراهن با چه فونتی روی کیت نقش خواهد بست.
 
با لباس تیم ملی هم کاسبی می‌کردند

باتوجه به اینکه صعود تیم ملی ایران به احتمال قریب به یقین در دو بازی پیش رو مقابل امارات و عراق قطعی خواهد شد، این کیتِ صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ هم محسوب می‌شود.
 
با لباس تیم ملی هم کاسبی می‌کردند

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ورزش سه، تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۱۸۰۶۸۸۰/۴۷، www.varzesh۳.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین