پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
بانک پاسارگاد در بیست‌وچهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران IMI۱۰۰ که هرساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود موفق به کسب رتبه برتر در شاخص‌های ارزش‌افزوده و میزان دارایی‌ها شد. سالیان سال است که نام پاسارگاد بعنوان یکی از شرکت‌های پیشران و پرتوان در لیست ۱۰۰ تایی‌های ایران می‌درخشد.
شعار سال: به گزارش راحله شهرابی، مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، مراسم معرفی شرکت‌های برتر ایران در روز دوشنبه مورخ ۴بهمن۱۴۰۰ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌ها را بر اساس ۳۳ شاخص کمی ارزیابی کرده و با توجه به نتایج به دست آمده، ضمن معرفی ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، از این شرکت‌ها در ۱۰ گروه صنعتی تجلیل به عمل آورد.

براساس این خبر، بانک پاسارگاد ضمن کسب رتبه ۶ در شاخص میزان دارایی‌ها و رتبه ۸ در شاخص ارزش‌افزوده، موفق به کسب رتبه کلی ۱۲ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران شد.
 
تعداد بازدید : 5
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی بانک پاسارگاد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین