پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
دوره همایون هاشمی بود که پیمانکار با ریختن سنگ آنهم بشکلی غیر استاندارد، بستر برای ساخت اسکله پلاژ بهزیستی در بابلسر را فراهم نمود. حوالی سال‌های ۱۳۹۳. پیمانکاری که چندین بار دبه کرد و بسیاری از فعالیت‌های انجام شده برای چند بار زیر سوال رفت. در این بین، آقای ایکسی برای پیگیری موضوعات وارد شد و حاشیه‌های زیادی برای برخی مدیران بهزیستی هم ایجاد کرد. چطوری آقای کاردگر. به زودی و در صورت صلاحدید برخی نهادها، درباره بعضی پرونده‌ها، افشاگری می‌کنیم. خوانندگان عزیز هم منتظر باشند. از انتصابات فامیلی گرفته تا موضوعاتی در خصوص ساخت همین پلاژی که با پول یتیم ساخته شد و امروز ویران گردید.

شعار سال:ساحل مجتمع سازمان بهزیستی در بابلسر اولین مرکز رفاهی است که بعد از دستور صریح رئیس جمهور آزادسازی شد.

حجت‌الاسلام رئیسی جمعه ۸ بهمن ماه در سفر به استان گیلان به دستگاه‌های دولتی دستور داد سواحلی را که به صورت غیرقانونی در حریم ۶۰ متری دریا تصرف کرده‌اند در تمامی استان‌های ساحلی سریعا به نفع مردم آزاد شود.
 
متعاقب این دستور، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور دیروز در نامه‌ای دستور رئیس‌جمهور برای آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده را به اعضای هیات دولت ابلاغ و اعلام کرد همه دستگاه‌های اجرایی که تصرفاتی در مناطق ساحلی دارند حداکثر تا ۲۰ روز آینده نسبت به آزادسازی تا مرز قانونی حداقل ۶۰ متر اقدام کنند.
 
بعد از دستور صریح رئیس جمهور، دقایقی قبل راه دسترسی  اردوگاه ورزشی و فرهنگی شهید عظیمی متعلق به سازمان بهزیستی کشور مستقر در ساحل بابلسر با حضور استاندار مازندران و دادستان  عمومی و انقلاب مرکز مازندران باز و ساحل برای عموم آزاد شد.
 
حسینی پور استاندار مازندران گفت: ابنیه و امکاناتی که در ساحل این مجتمع قرار گرفته است تخریب نخواهد شد بلکه راه دسترسی مردم به ساحل و استفاده از این امکانات فراهم شد.
 
با آزادسازی اردوگاه ورزشی و فرهنگی شهید عظیمی بهزیستی کشور راه دسترسی مردم به ساحل ۶۰۰ متری این مجتمع باز شد.
 
مجتمع آموزشی و فرهنگی شهید عظیمی، بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی استان است که در سال ۴۲ به منظور برگزاری اردو‌های تفریحی و تابستانه برای فرزندان پرورشگاهی و خانواده‌های بی بضاعت ساخته و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  به بهزیستی مازندران واگذار شد و از آن زمان تاکنون در اختیار سازمان بهزیستی برای خدمات دهی به جامعه زیر پوشش این نهاد است.

تعداد بازدید : 13

این مجتمع فرهنگی ۲ سالن ورزشی، سالن آمفی تئاتر، سالن جلسات و ۲۱ خوابگاه با ظرفیت بیش از ۴۰۰ مددجو دارد.

 

تعداد بازدید : 19

بعد از آزاد سازی راه دسترسی مردم به ساحل در مجتمع بهزیستی،  حریم ۶۰ متری سواحل تحت تصرف بانک کشاورزی در بابلسر  نیز قرار است تا دقایقی دیگر آزاد سازی شود
 
تعداد بازدید : 13
تعداد بازدید : 16
آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در ساحل اردوگاه شهید عظیمی بابلسر متعلق به سازمان بهزیستی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، بدون آسیب به زیر ساخت‌ها انجام شده است.

 شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:10 بهمن1400، کدخبر: 8046226، www.yjc.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین