پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
پیرو فعالیت نادرست و سلیقه محور صورت گرفته در خصوص حک اسم شهردار تهران روی سنگ قبر نیما و توضیحات ارایه شده توسط شهرداری و پوزش طلبی صورت گرفته، ضمن تکریم این نوع رفتار آقای زاکانی، از وی درخواست می‌کنیم که از محل فصل پنج و کمک‌های بلاعوض و سرفصل‌های مسئولیت‌های اجتماعی، به موزه نیما در یوش رسیدگی نموده و آن را مجددا احیا نماید. هزینه چندانی موردنیاز نیست.

شعار سال:سخنگوی شهرداری تهران درخصوص نصب سنگ یادبود برای نیما یوشیج و درج نام شهردار تهران بر روی آن توضیحاتی ارائه کرد.

عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر درج نام شهردار تهران بر روی سنگ قبر جدید نیما گفت: پیکر نیما یوشیج تا ابتدای دهه ۷۰ در آرامستان امامزاده عبدالله تهران مدفون بود و بعد از آن به زادگاهش منتقل شد. محلی که نیما یوشیج در آن برای مدتی دفن بود در امامزاده عبدالله نه‌تنها سنگ نداشت بلکه متاسفانه در سال‌های اخیر به صورت نامناسبی به محل رشد گیاهان خودرو تبدیل شده بود.
 
وی ادامه داد: همکاران فرهنگی یکی از نواحی شهرداری منطقه ۲۰ برای نکوداشت نام نیما یوشیج سنگ یادبودی برای نصب در محل دفن سابقش در امامزاده عبدالله تهیه کردند و بر روی این سنگ یادبود بدون هیچ دخل و تصرفی همان متنی که بر روی سنگ قبر اصلی نوشته شده را بر این سنگ حک کردند.
 
سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: متاسفانه بر اساس سلیقه و تصمیم فردی یکی از همکاران، نام شهردار تهران نیز بر روی این سنگ یادبود، نوشته شده بود که با تذکر دستیار شهردار تهران «اسفندقه» بلافاصله متن روی سنگ اصلاح می‌شود.
 
محمدخانی خاطرنشان کرد: نه‌تنها نام شهردار تهران از روی این سنگ یادبود برداشته شده بلکه نحوه نصب و قرارگیری آن نیز اصلاح شد تا کاملا تداعی کننده یادبود این شاعر فقید باشد.
 
وی افزود: با این حال قرار شد تا یک سازه کوچک به عنوان یادبود مرحوم نیما یوشیج طراحی و در همین محل نصب شود.
 
سخنگوی شهرداری تهران در خصوص اقدام سلیقه‌ای در درج نام شهردار تهران بر این یادبود تاکید کرد: درج نام شهردار یا اشاره به عنوان بسیجیان، با روح و تفکر بسیجی که فراری از شهرت و به دنبال گمنامی است، در تضاد و برای مدیران شهری در همه بخش‌ها مشخص است که زاکانی از این دست رفتارها نه‌تنها استقبال نمی‌کند بلکه قطعا دستور برخورد با این دست رفتارهای اشتباه را خواهد داد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 21 بهمن1400، کدخبر: 661898،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
فکر خوبیه برای جبران اون کار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین