پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
این روز‌ها فدراسیون فوتبال دچار حاشیه‌های عدیده است. هشدار‌های گذشته جدی نگرفته نشد که ورزش جای سیاسیون و سیاسی بازی، جای قالب کردن نیرو‌های مرتبط با فلان جا، جای دوست بازی و دوستان وزرا و مواردی همانند نیست. ورزش حوزه‌ای تخصصی است که بدلیل درگیری بالا با نیروی انسانی (اهم از ورزشکار، تماشاچی و ...)، نیازمند سرآمدی مدیریتی هم می‌باشد. اگر گوش فرا ندهید در آینده هزینه‌ها به مراتب بیشتر خواهد شد. اما داستان عدم وجود قرار داد تعدادی از مربیان آقا و خانم در فدراسیون فوتبال به نوبه خودش جالب است. سوالی که به قول براتی، هنوز بی پاسخ مانده است.
شعار سال: احمدرضا براتی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در توئیتی مدعی شده است که علاوه بر مهدوی کیا، برخی از مربیان ملی دیگر نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان، فاقد قرارداد هستند.

براتی می‌افزاید، متاسفانه پیگیری اش در خصوص چرایی این ماجرا هم تاکنون از طرف دبیرکل، بدون پاسخ مانده است. منتظر روشنگری‌ها و دریافت توضیحات منجر به تنویر افکار عمومی هستیم.

لازم به توضیح است که احمدرضا براتی متولد ۱۳۵۵ فارع التحصیل در رشته حقوق، در حال حاضر نایب رئیس نهاد تعیین صلاحیت کنفدراسیون فوتبال آسیا است. براتی سابقه فعالیت در اتحادیه باشگاه‌ها و کانون مربیان فوتبال را در کارنامه خود دارد. همچنین عضو کار گروه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال ایران نیز بوده است. وی دوره‌های آموزشی از قبیل مذاکرات و اصول قرارداد‌های بین المللی، مدیریت دعاوی بین المللی، حقوق فوتبال در اسپانیا، حقوق فوتبال تحت نظر AFC، مدیریت فوتبال فیفا، TMS تحت نظر مدرسین رسمی فیفا، نظارت بر برگزاری مسابقات فوتبال تحت نظر مدرسین AFC، بازاریابی ورزشی و نیز مبارزه با دوپینگ را سپری کرده است. براتی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری بوده و بعنوان داور مرکز داوری اتاق ایران نیز فعالیت داشته و در سمت ئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال مشغول فعالیت بوده است. براتی در حال حاضر، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌باشند.
 

چرایی فعالیت بدون قرارداد مربیان در فدراسیون فوتبال؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین