پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
رئیس کمیسیون حل اختلاف اتاق بازرگانی استان حلبچه عراق کیفیت محصولات پتروشیمی ایران را مرغوب عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون ۵۰ درصد از بازار محصولات پلاستیکی و پتروشیمی این استان در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار دارد.

شعار سال:به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، خلیل حاجی‌حیا با بیان اینکه در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست به توافق‌های خوبی در زمینه خرید محصولات پلاستیکی و مواد اولیه پتروشیمی رسیده‌ایم، افزود: پس از این نمایشگاه، مذاکرات نهایی با شرکت‌های ایرانی به منظور عقد قرارداد انجام می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه کیفیت محصولات پتروشیمی و پلاستیکی ایرانی در استان حلبچه عراق نسبت به دیگر کشورها بهتر است، گفت: به نظر می‌رسد ایجاد دفاتر نمایندگی از سوی شرکت‌های ایرانی در این استان عراق می‌تواند تأثیر زیادی در روابط دو کشور داشته باشد.
 
رئیس کمیسیون حل اختلاف اتاق بازرگانی استان حلبچه عراق با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان استان حلبچه عراق همواره از توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در منطقه خود استقبال می‌کنند، ادامه داد: وجود اشتراک‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی میان مردم دو کشور سبب شده مردم این منطقه از کشور عراق استقبال خوبی از محصولات ایرانی داشته باشند.
 
حاجی‌حیا گفت: هم‌اکنون ۵۰ درصد از بازار محصولات پلاستیکی و پتروشیمی این استان در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار دارد و این سهم تا ۹۰ درصد قابل افزایش است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار:21 بهمن1400، کدخبر: 1194860، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین