پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
گویا قرار بود که میزان ذخایر برنج، گوشت و محصولات استراتژیک غذایی کشور محرمانه باشد. اما قادری فر در برنامه شبکه یک در خصوص این ارقام صحبت کرده است؟ مدعی است که قیمت مرغ گرم کیلویی ۳۱ تومان در تمامی سطح شهر است و اگر غیر از این بود، درخواست می‌کند که شهروندان پیامک بدهند. نیم روز دست ایشان را می‌گیریم و از پائین تا بالای شهر می‌بریم و قیمت ۳۳ تومان را به ایشان نشان می‌دهیم. مشتی، دو دو تای مدیریت دولتی چهارتاست، دو دوتای بازار قاعده خاص خودش را دارد. اگر هم مدعی گرانفروشی هستی، مگر قرارگاه ندارید؟ بسم الله. چندتا رو می‌خوای تخته کنی!
شعار سال: در حال حاضر ذخایر برنج کشور بیش از ۴۶۰ هزار تن و ذخایر گوشت کشور حدود ۴۵ هزار تن است
قادری فر، رئیس سازمان تعاونی روستایی کشور: دلیل اصلی عدم ثبات قیمت اقلام اساسی در بازار کشور، اختلال در نظام توزیع و روند بازار رسانی است.

تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد آنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
حجت برات علی مدیر کل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفته که برآورد اولیه تولید برنج داخلی در سال جاری دو میلیون تن بود،اما با توجه به روند خشکسالی در کشور، عدد برآورد شده کاهش یافت و به حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن رسید. از طرفی میزان مصرف سالانه برنج در کشور در حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار تن می باشد لذا ، نزدیک به یک میلیون و ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تن نیاز به واردات داریم. تاکنون یک میلیون تن برنج برای تامین نیاز داخل از ابتدای سال تا روز نخست اسفند وارد کشور شده که از این میزان ۳۴۰ هزار تن مربوط به ذخایر راهبردی کشور است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین