پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
رییس پلیس تهران از اجرای طرح انضباط‌بخشی تردد موتورسیکلت‌سواران در تهران از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: موتورسیکلت‌های متخلف در این طرح در ۱۰۰ ایستگاه موتورسیکلت‌سواران متخلف، توقیف ساعتی خواهند شد.

شعار سال:سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز با اشاره به اجرای طرح انضباط‌بخشی تردد موتورسیکلت‌سواران در تهران، در این رابطه اظهار کرد: این طرح از شنبه هفته آینده در ۱۰۰ نقطه تهران اجرا می‌شود.
 
رییس پلیس تهران از راکبان موتورسیکلت خواست به هوش، به گوش و هوشیار باشند و گفت: در این طرح به جد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران برخورد خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: موتورسیکلت‌های متخلف در این طرح در ۱۰۰ ایستگاه موتورسیکلت‌سواران متخلف توقیف ساعتی خواهند شد.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: در این طرح با تخلفاتی همچون عبور از چراغ قرمز، حرکات مخاطره‌آمیز، حرکت در جهت خلاف مسیر عبور، عبور از پیاده‌رو، عبور از خط ویژه، تخلفات پلاک شامل مخدوشی، پوشش پلاک و فاقد پلاک، حمل بارهای نامتعارف، رانندگی بانوان و افراد فاقد گواهینامه، ایجاد آلودگی صوتی و صداهای ناهنجار برخورد می‌شود.
 
رحیمی تأکید کرد: هر موتور سوار باید حداقل سه مدرک گواهینامه، کارت موتور و بیمه‌نامه را داشته باشد.
 
رییس پلیس تهران با بیان اینکه بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در تهران وجود دارد، خاطرنشان کرد: این افراد برای ما محترم هستند اما اگر بر زیرپا گذاشتن قانون باشد، پلیس با ‌آن‌ها برخورد خواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار:  24بهمن1400، کدخبر: 610594، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین