پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی بابت گرانی قیمت بلیت هواپیما در این کمیسیون باید پاسخگو باشد.
شعار سال: اسماعیل حسین زهی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی بابت گرانی قیمت بلیت هواپیما در این کمیسیون خبر داد.

وی گفت: هفته آینده آقای قاسمی باید در کمیسیون عمران مجلس حاضر شوند و به سوالاتی مبنی بر علت گرانی بلیت هواپیما پاسخ دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بود کف قیمتی بلیت هواپیما برداشته شود و قیمت بلیت به روز‌های قبل از کرونا بازگردد، اما آژانس‌های هواپیمایی این اقدام را انجام نداده و خلاف این عمل رفتار کردند.

حسین زهی تصریح کرد: علت افزایش قیمت بلیت هواپیما به خاطر شرایط کرونایی و فاصله گذاری اجتماعی بود تا شرکت‌های هواپیمایی از این موضوع متضرر نشوند، اما اکنون که شرایط به حالت عادی برگشته است این شرکت‌ها درحال سوء استفاده هستند.

گفتنی است مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس چند هفته پیش از برداشته شدن کف قیمت بلیت هواپیما توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داده بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۸۴۲۰۴، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
تا پاسخ وزیر در این مورد چی باشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین