پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مشخص نیست کی به کی بسته و چه کسی بر علیه چه کسی اقدام می‌کند. عزیزی خادم گویا رفتنی است، اما برخی از اعضای متمایل به رفتن عزیزی خادم هم پرونده‌های باز دارند. باید به دوستان خودمان بگوییم که نتیجه کم توجهی به هشدار‌های ما را دیدید؟ دیدید که صرف ارتباط داشتن یا جز فلان جا بودن، دلیلی بر انتخاب مدیران نمی‌شود. گفته بودیم، اما نشنیدید. باز هم می‌گوییم که تخصص گرایی مدیریتی الزام اولیه سامان یابی و خروج از آشفته بازار موجود است.
شعار سال: انتخاب شهره موسوی مدیرعامل شرکت هولدینگ بادران به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال از آن دسته تصمیمات عجیب و غریبی بود که شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال اتخاذ کرد.

موسوی پیشتر بواسطه فعالیت تیم ناکام و جنجالی بادران و البته شرکت بدنام کینگ مانی بسیار درگیر حاشیه بود و همین سبب شد تا از بدو ورود به ساختمان گرانیتی سئول حواشی پیرامون فعالیت‌های اقتصادی اش به فوتبال نیز تسری پیدا کند.

چند وقت پیش بود که برخی از رسانه‌ها از بازداشت همسر و شریک تجاری موسوی به دلیل پرونده‌های اقتصادی شرکت کینگ مانی خبر دادند. حتی برخی‌ها مدعی شدند که نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ممنوع الخروج شده و مدتهاست در محل کارش حاضر نمی‌شود. شایعاتی که موسوی چندی بعد آن را تکذیب کرد.

با این وجود خبر رسیده که برخی از مالباختگان شرکت رمزارز کینگ مانی در چند وقت اخیر با طرح شکایت در دادگاه و تجمع مقابل ساختمان این شرکت خواستار برخورد مقامات قضایی با مدیران این شرکت شده اند.

نکته عجیب اینکه دامنه این اعتراضات ظاهرا به ساختمان فدراسیون فوتبال رسیده. ظاهرا مالباختگان از تجمع در مقابل ساختمان همیشه تعطیل این هولدینگ ناامید شده اند، مسیر سئول را در پیش گرفته و در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تحصن کرده اند.

کنایه آمیز اینکه خانم نایب رئیس که با این رزومه طلایی و مدیریت بر این هولدینگ بدنام به ساختمان سئول رسیده، حالا پرچم مبارزه با فساد را برداشته و یکی از ۵ نفر اعضای هیات رئیسه است که نامه عزل عزیزی خادم را امضا کرده. همان مدیری که پرونده باز مال باختگان هولدینگش در راهرو‌های دادگاه از اتاقی به اتاقی دیگر پاس داده می‌شود!
تعداد بازدید : 3
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.dana.ir /۱۸۰۸۶۵۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین