پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
منابع قطری اعلام کردند: رئیس جمهور ایران روز پنج شنبه هفته جاری برای رایزنی درباره مسائل منطقه و پرونده هسته‌ای به قطر سفر می‌کند.
شعار سال: پایگاه اینترنتی روزنامه «القدس العربی» به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران روز پنج شنبه هفته جاری برای رایزنی درباره مسائل منطقه و پرونده هسته‌ای به قطر سفر می‌کند.

به گزارش این روزنامه نزدیک به قطر، رئیس جمهور ایران در این سفر چند روزه به دوحه درباره مسائل منطقه‌ای و پرونده هسته‌ای با توجه به تحرکات بین المللی کنونی درباره این پرونده، با مقامات قطری بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

این روزنامه در ادامه به منابع رسمی افزود: سفر رئیسی به قطر تا زمان برگزاری نشست سران بزرگترین کشور‌های صادرکننده گاز که قرار است ۲۲ فوریه در قطر برگزار شود، ادامه خواهد یافت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.fa.shafaqna.com/۱۳۱۸۴۲۲ 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین