پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
نخستین خط پرواز ملی تهران – تنب بزرگ با بهره برداری رسمی از فرودگاه امام علی (ع) در این جزیره، باحضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و رییس سازمان هواپیمایی کشوریراه اندازی شد.دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری اظهار داشت: با بهره‌برداری از این فرودگاه، توسعه اقتصادی و رونق اقتصاد دریا پایه صورت می‌گیرد و سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریای خلیج فارس تقویت می‌شود.

شعار سال: نخستین خط پرواز ملی تهران – تنب بزرگ با بهره برداری رسمی از فرودگاه امام علی (ع) در این جزیره، باحضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و رییس سازمان هواپیمایی کشوری راه اندازی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری عصر دوشنبه، در مراسم آغاز به کار رسمی فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ با تبریک فراررسیدن میلاد حضرت علی (ع)، اظهار داشت: هواپیما‌های کلاس متوسط می‌توانند در این فرودگاه نشست و برخاست داشته باشند و برقراری خط پروازی از مناطق مختلف، نقش بسزایی در تقویت روحیه خانواده‌های رزمندگانی که در این منطقه مشغول به خدمت و دفاع از این آب و خاک هستند، خواهد داشت.

محمد محمدی بخش افزود: برقراری پرواز‌های منظم و مستمر به جزیره تنب بزرگ با ارائه تسهیلات لازم فرودگاهی، در زمینه سفر آسان از برخی شهر‌ها مانند بندرعباس و بندرلنگه به این جزیره فراهم می‌شود.
نخستین خط پرواز ملی تهران – تنب بزرگ راه اندازی شد
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران هم در این مراسم با اشاره به اهمیت برقراری خطوط پروازی و توسعه آن، گفت: با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم می‌توان موجب سکونت مستمر مردم در جزیره تنب بزرگ شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: با بهره‌برداری از این فرودگاه، توسعه اقتصادی و رونق اقتصاد دریا پایه صورت می‌گیرد و سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریای خلیج فارس تقویت می‌شود.

وی یادآور شد: ندسا با تلاش و مجاهدت رزمندگان دریادل توانسته امنیت پایدار در جغرافیای خلیج فارس برقرار کند تا همه مردم بتوانند از این نعمت الهی بهره‌برداری کنند.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: امروز سیادت و صیانت نیروی دریایی سپاه بر سطح، زیر سطح و بالای سطح در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز با انجام اصل کنترل باند و اشراف اطلاعاتی هوشمندانه بصورت مطلوب و پایدار اعمال می‌شود و سیادت دریایی با جمهوری اسلامی ایران است.

نخستین خط پرواز ملی تهران – تنب بزرگ راه اندازی شد
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۶۵۱۴۴۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین