پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
مجلس با تصویب طرح همسان سازی در سال گذشته و پیگیری اجرای آن برای اعضای هیأت علمی همه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی این حمایت را نشان داد. با مصوبه کمیسیون تلفیق نیز سال آینده این طرح برای هیأت علمی همه دانشگاه و مراکز علمی اجرایی خواهد شد.
شعار سال: سیدنظام الدین موسوی درباره برخی تخریب‌ها علیه مجلس مبنی بر عدم حمایت از اعضای هیئت علمی برخی دانشگاه‌ها، با اشاره به مصوبه سال گذشته مجلس مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: مصوبه سال گذشته نشان داد که مجلس حامی اعضای هیأت علمی و جامعه نخبگانی کشور است.

وی درباره مسئله همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان، شهید رجایی و سایر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مشابه که شامل همسان سازی حقوق اعضای هیأت دانشگاه‌ها نشدند، گفت: پیشتر این موضوع، توسط دکتر قالیباف رئیس مجلس در جلسه سران مطرح و با توجه به نظر مثبت رؤسای سه قوه مقرر شد که این موضوع در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوا مطرح و تصمیم گیری شود؛ لذا مجلس تمامی اقدامات لازم برای حمایت از اعضای هیأت علمی تمامی دانشگاه‌ها را سال گذشته انجام داد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم حتی برای اینکه مسئله ایجاد شده برای اعضای هیأت علمی سایر دانشگاه‌هایی که زیر نظر وزارت علوم نیستند، تکرار نشود در مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ آورده است؛ تمامی دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به سایر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که مجوز آن‌ها از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی یا شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سایر مراجع قانونی صادر شده با حقوق اعضای هیئت علمی و غیر بالینی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت همسان سازی شود.

موسوی تصریح کرد: بنابراین نشر اکاذیب در این راستا صرفا با هدف تخریب مجلس بوده و عملکرد مجلس نشان دهنده حمایت قوه مقننه از اساتید و اعضای هیأت علمی کشور طی ۲ سال گذشته بوده است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تحلیل بازار، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:، www.tahlilbazaar.com، ۱۳۵۱۴۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین