پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
بازرس جامعه هتلداران گفت: تعدادی از مدیران استان‌ها تشکل‌ها را رقیب خود می‌دانند این درحالیست که بخش خصوصی به دنبال رفع موانع و دفاع از حقوق فعالان گردشگری است.
شعار سال: جعفر بذری بازرس جامعه هتلداران درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اظهار کرد: تصور ما بر این بود که با کاهش آمار کرونا، گردشگری بعد از ۳ سال رونق می‌گیرد.

وی افزود: ما از سال‌های قبل از کرونا به علت بحران‌های مالی و اقتصادی همچنین وقوع سیل، ترور سردار سلیمانی و... اثرات منفی بر صنعت گردشگری گذاشتند بنابراین با در پیش گرفتن افزایش قیمت حامل‌های انرژی تیر خلاصی بر بدنه گردشگری وارد می‌شود.

بذری با تاکید بر اینکه دولت و بخش خصوصی نباید با یکدیگر به رقابت بپردازند بیان کرد: تعدادی از مدیران استان‌ها تشکل‌ها را رقیب خود می‌دانند این درحالیست که بخش خصوصی به دنبال رفع موانع و دفاع از حقوق فعالان گردشگری است و قصد دخالت در کار‌های دولتی را نداریم.

بازرس جامعه هتلداران درباره مسافرپذیری مدارس در شهر‌های توریستی گفت: مدارس مسافران غیرفرهنگیان را نیز پذیرش می‌کنند امسال و سال گذشته این اتفاق نیفتاد، اما در سال‌های قبل حتی آموزش و پرورش درنمایشگاه گردشگری حضور فعال داشت.

وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص حمایت‌های دولت سیزدهم از صنعت گردشگری خاطرنشان کرد: حمایت از صنعت گردشگری حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری در زیرساخت‌های صنعت گردشگری، اغلب توسط بخش خصوصی انجام شده است، اما این صنعت نیازمند حمایت‌های بیشتری از سمت دولت است.

بذری با اشاره به اینکه در هتل‌های برخی استان‌ها باید در دو سوم از سال موتورخانه‌های روشنی داشته باشند عنوان کرد: از اول شهریور ماه این هتل‌ها چه مسافر داشته باشند چه نداشته باشند باید تاسیسات گرمایشی شان تا اوایل خرداد ماه روشن باشد و اگر این اقدام صورت نگیرد تاسیسات از بین می‌رود.

بازرس جامعه هتلداران درخصوص فعالیت‌های هتلداران در ایام نوروز ادامه داد: بسیاری از هتل‌ها از جمله استان‌های شمالی عدم آمادگی خود را درخصوص پذیرایی از مسافران در ایام نوروز اعلام کردند.

وی با اشاره به ماده ۲۳ قانون خدمات کشوری تشریح کرد: دیوان محاسبات سازمان بازرسی باید دستگاه‌های اداری را از هتلداری به دور نگه دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:، www.borna.news، ۱۲۹۵۶۴۳
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین