پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
دکتر علی افتخاری که با حضور در ۸ دوره بازی‌های المپیک و ۸ دوره بازی‌های آسیایی رکورد دار حضور در بازی‌های المپیک است عضو فدراسیون جهانی کشتی شد
شعار سال: رکورددار حضور در بازی‌های المپیک، عضو فدراسیون جهانی کشتی شد. دکتر علی افتخاری که با حضور در ۸ دوره بازی‌های المپیک و ۸ دوره بازی‌های آسیایی رکورد دار حضور در بازی‌های المپیک است هفته گذشته با رأی هیات رئیسه فدراسیون جهانی کشتی، به عضویت در کمیسیون بازاریابی و اسپانسرینگ فدراسیون جهانی کشتی درآمد.

افتخاری به عنوان عضو هیات اجرایی مسابقات کشتی در بازی‌های المپیک لندن حضور داشت و از همان سال عضو فدراسیون جهانی کشتی شد.

پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های بازاریابی و‌بازرگانی بمنظور تامین مالی و جذب حامیان برنامه‌های توسعه و رویداد‌های اتحادیه جهانی کشتی از وظایف مهم و اساسی دکتر علی افتخاری و همکارانش در کمیسیون بازاریابی و حمایت مالی (بازاریابی و اسپانسرینگ) اتحادیه جهانی کشتی می‌باشد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:، hekayatgilan.ir، ۸۲۹۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین