پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۲۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مدیرکل مقررات، مجوز‌های بانکی و مبارزه با پول‌شویی بانک مرکزی گفت: مقررات مرتبط با امضای الکترونیکی در هیأت عامل بانک مرکزی تصویب شده و از سال آینده محقق می‌شود.
شعار سال: به گفته آقای غنی آبادی استفاده از ابزار‌های فناورانه که بر اساس آن فرد به صورت غیرحضوری بتواند از خدمات بانکی بهره‌مند شود مستلزم پیش نیاز‌هایی است.

او گفت: یکی از این پیش نیازها، احراز هویت الکترونیکی است، یعنی بانک باید اطمینان حاصل کند که دریافت کننده خدمات مالی همان کسی است که در واقع احراز هویت شده است. بر این اساس و تا پیش از این ارائه خدمات غیرحضوری ممنوع و منوط به تصویب دستورالعملی در شورای عالی مبارزه با پول‌شویی شده بود که خوشبختانه این دستورالعمل تصویب شد.

طبق اعلام بانک مرکزی، با اجرایی شدن این طرح جغرافیا و محدودیت مکانی برای مشتریان بانک‌ها حذف خواهد شد. مقررات مرتبط با امضای الکترونیکی نیز در هیأت عامل بانک مرکزی تصویب شده و از سال آینده ان‌شاءالله محقق می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.yjc.news/۸۰۶۲۰۲۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین