پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۳۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
با توجه به کم توجهی برای تعریف سامانه تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا، برخی از اپلیکیشن ها، آستین بالا زده و از این راه کسب درآمد می‌کنند. سوال اینجاست که این سایت چگونه به اطلاعات محرمانه حساب‌های بانکی مردم دسترسی دارند! آیا بانک‌ها با نگاه درآمدزایی این داده‌ها را فروخته‌اند یا موضوع بسیار خطرناک‌تر از آن و درز اطلاعات حساب‌های بانکی است؟
شعار سال: دریافت شبای حساب‌های بانکی برای اغلب مشتریان به یک دغدغه تبدیل شده است.
 
ارائه شبای حساب‌های بانکی به یک پلن درآمدزایی!

بسیاری از بانک‌ها این خدمات را به صورت آنلاین برای مشتریان خود ارائه داده‌اند، اما برخی از بانک‌ها ظاهرا ارائه شبای حساب‌های بانکی را به یک پلن درآمدزایی تبدیل کرده‌اند.

برای مثال برخی از بانک‌ها در قبال شماره کارت، شماره شبا ارائه نمی‌دهند و مشتری حتما باید شماره حساب داشته باشد. این موضوع سبب شده برخی از وب‌سایت‌ها خدمات ارائه شبا با شماره کارت و ... را به صورت پولی ارائه دهند.

برای مثال، وب‌سایت تهران‌شارژ در قبال ارائه هر شماره شبا ۱۲۵۰ تومان از مشتری مطالبه می‌کند. فارغ از کم یا زیاد بودن این مبلغ، سوال این است امثال این سایت چگونه به اطلاعات محرمانه حساب‌های بانکی مردم دسترسی دارند!

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین