پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران مسافرخیز از راه مناسبی برخوردار نیست و برای رفع مشکل غرب مازندران آزادراه چالوس به رامسر اجرایی می‌شود.
شعار سال: سید شمس‌الدین حسینی در تنکابن، با بیان اینکه ۱۱ درصد تردد در جاده‌های استان مازندران انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سفر به مازندران و تردد زیاد مسافران و گردشگران، این استان از راه مناسبی برخوردار نیست.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش مشکل تردد در مازندران آزادراه چالوس به رامسر به هیئت وزیران برای کنسرسیوم ارجاع داده شده است، افزود: طول این آزادراه ۹۲ کیلومتر است که با اجرای آن، گره ترافیکی غرب مازندران رفع خواهد شد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد از هیئت وزیران خواست این طرح را مصوب کنند و به مرحله اجرایی برسانند، و یادآور شد: آزادراه چالوس به رامسر از امکان کمیسیون ماده ۲۳ برخوردار است و کد اجرایی در بودجه را نیز دارا می‌باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: سهم دولت در اجرای آزادراه چالوس به رامسر مشخص است و کاربری را شامل می‌شود.

وی از دیگر طرح‌های مهم برای غرب مازندران طرح آبرسانی به شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد را اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون تأمین آب شرب این شهرستان‌ها تا ۸۵ درصد از منابع زیرزمینی است که با اجرای این طرح و تأمین آب از منبع آب‌های سطحی، مشکل آب شرب ۳ شهرستان رفع می‌شود.

تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۶۳۳۶۵/ tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین