پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کارشناس بسکتبال گفت: باخت به سوریه یک اتفاق بود و بعید می‌دانم دوباره این نتیجه تکرار شود.
شعار سال: صالح مخدومی، کارشناس بسکتبال، درباره دیدار تیم ملی ایران با قزاقستان و سوریه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری یک رسانه اظهار کرد: فکر نمی‌کنم بازی خیلی دشواری داشته باشیم، مخصوصا مقابل سوریه می‌توانیم خیلی راحت بازی کنیم، اما قزاقستان حریف جدی‌تری است. شکل بازی قزاقستان تا حدی شبیه به روس‌هاست و از نظر قد و قامت شرایط خوبی دارند، اما در کل تیم ملی ایران از قدرت‌های برتر آسیاست و طبیعتا می‌تواند به راحتی آن هم در خانه به پیروزی برسد. برخی نگران باخت مجدد به سوریه هستند، اما بعید به نظر می‌رسد، ما سال گذشته به سوریه باختیم، ولی آن نتیجه یک اتفاق بود و شرایط آن روز‌های تیم ملی به دلیل کرونا با این روز‌ها کاملا متفاوت است.

وی در مورد شانس صعود تیم به جام جهانی گفت: همانطور که ابتدای صحبتم عرض کردم ایران از قدرت‌های خوب آسیاست، بنابراین صعود به جام جهانی دور از ذهن نیست. البته که با پشت سر گذاشتن این دو بازی مسیر سخت‌تری را در پیش خواهد داشت، اما بدون تردید با یک برنامه‌ریزی مناسب و داشتن اردو‌های منظم و از همه مهمتر انجام بازی‌های تدارکاتی می‌تواند در جام جهانی حاضر باشد.

مخدومی در پایان در پاسخ به این پرسش که تعطیلی مسابقات لیگ در این شرایط منطقی بود یا خیر؟ گفت: تعطیل رقابت‌های لیگ برتر تصمیمی بود که کمیته مسابقات گرفت و ما دخیل نبودیم، اما باید شرایط را هم در نظر بگیریم. تعداد زیادی از بازیکن‌های شاغل در لیگ به ویروس کرونا آلوده شده بودند و اگر راه چاره‌ای برای آن تدارک دیده نمی‌شد مشخص نبود در ادامه شاهد چه اتفاقی خواهیم بود، اما قطعا برگزاری مسابقات لیگ به تیم ملی کمک خواهد کرد به ویژه که اکثر تیم‌هایی که شانس حضور در پلی آف را دارند ملی‌پوشان زیادی را در کنارشان دارند؛ بنابراین بازی‌های حساسی انجام خواهد شد که همین امر آمادگی بازیکنان را برای پنجره‌های بعدی بیشتر و بهتر خواهد کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.borna.news /۱۲۹۹۴۵۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین