پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
تاکنون دوبار است که نقشه جامع راهبردی توسعه صنعتی کشور تدوین شده و خروجی‌های بعضا خوب آن‌ها هم تزئین کننده کنج کتابخانه مدیران دولتی بوده است. باید از مدیران مرتبط پرسید که آخرین نقشه تهیه شده توسط دکتر نیلی به کجا رسید و چه کاربردی داشت؟ در حال حاضر هم خبر می‌رسد که دکتر عادل آذر، بعنوان مجری تدوین نقشه راهبردی صنعت و ارتقای تولید داخل با حکم معاون اول رئیس‌جمهور، انتخاب شده اند.
شعار سال: در دیدار مهمی که فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، و مدیران عالی رتبه حوزه اقتصاد و صنعت در اواسط بهمن ماه با رهبرمعظم انقلاب داشتند بیانات مهمی مطرح شد و یکی از نتایج این جلسه ماموریتی بود که آیت‌الله رئیسی به معاون اول رئیس‌جمهور درخصوص تشکیل کارگروه و استفاده از نظر صاحب‌نظران و متخصصان برای تدوین نقشه راهبردی حوزه صنعت داد.

در همین راستا اخیرا عادل آذر رئیس موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان مجری تدوین نقشه راهبردی صنعت و ارتقای تولید داخل منصوب شد. همچنین موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، به عنوان مرکزیت این مطالعات و تدوین برنامه مذکور تعیین شد.

در حکم معاون اول رئیس‌جمهور تاکید شده است، کلیه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی، نهاد‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها نهایت همکاری را با موسسه به عمل آورند تا منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس‌جمهور در کوتاه‌ترین زمان محقق شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۳۱۰۶، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین