پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
اسم زیبایی دارد، طرح صیانت. با ادله عمومی خوبی هم شروع شده است، صیانت از کاربران وممانعت از تهاجم فرهنگی. اما کمتر کسی در خصوص عقبه آن و اثرات این طرح روی اینترنت، خدمات شبکه‌های اجتماعی و حقوق شهروندان و کسب و کار‌های اینترنتی، اطلاعات کافی دارد. سوال اینجاست که چرا باید به دست خودمان منافع ملی خودمان را نابود کنیم؟ وقتی می‌گوییم چهارگانه تصمیم سازی، سیاستگذاری، تصمیم گیری و اجرا در برخی از مسائل کشور، آسیب دارد، دوستان ما اخم در هم می‌کشند.
شعار سال: طرح صیانت چه بلایی بر سر اینترنت، خدمات شبکه‌های اجتماعی و حقوق شهروندان و کسب و کار‌های اینترنتی می‌آورد؟

محمد فاضلی- استاد دانشگاه:دیدن این ویدئو فقط به ۵ دقیقه از وقت شما نیاز دارد، اما مشخص می‌کند که طرح صیانت چه بلایی بر سر اینترنت، خدمات شبکه‌های اجتماعی، و محدودیت برای حقوق شهروندان و کسب و کار‌های اینترنتی می‌آورد؛ و چه ظرفیتی برای تولید رانت دارد.

این طرح هم چنین قدرت و اختیار عظیمی برای کمیسیونی غیرپاسخگو فراهم می‌کند تا بر سرنوشت یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین فناوری‌های بشری، که قدرت توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهروندان را دارد، تسلط بدون پاسخگویی پیدا کنند.

تعداد بازدید : 23

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی جماران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین