پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستور رئیس جمهور در خصوص رفع تصرفات و آزادسازی سواحل کشور برای استفاده عموم مردم به طور کامل در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.
شعار سال: حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه عملکرد استان در بحث رفع تصرف اراضی ملی قابل قبول است، اظهار داشت: حدود ۷۵ هکتار در شمال این استان، ۵۵ هکتار در منطقه جنوب و در مجموع ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی از ابتدای سال تاکنون در استان رفع تصرف شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع رفع تصرف اراضی ملی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: به دنبال دستور صریحی که رئیس جمهور دادند و به تمام استانداران سراسر کشور ابلاغ شد، نشست‌های بحث ساماندهی سواحل در استان برگزار شد.

وی افزود: آن چیزی که می‌توانیم به عنوان نتیجه کار اعلام کنیم این است که حدود ۴۷۰ کیلومتر ساحل در جنوب سیستان و بلوچستان داشتیم که فقط ۳۰ کیلومتر آن درگیر بود و از این میزان نیز ۲۳ کیلومتر در اختیار نیرو‌های مسلح، بنادر و شیلات قرار داشت که به لحاظ ماهیت کارشان حتماً باید به سواحل متصل باشند.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: از هفت کیلومتر باقیمانده این ۳۰ کیلومتر درگیر در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان، دو هزار و ۵۰۰ متر در اختیار برخی از دستگاه‌ها مثل دانشگاه‌ها و مراکز علمی با کاربری‌های خاص آن دستگاه بود که طبق مصوبه شورای حفاظت و ساماندهی سواحلی که برگزار شد با هماهنگی دادستان و دستگاه‌های قضائی قرار بر این شد که کاربری این ساختمان‌ها نیز به صورت عمومی باشد و مردم بتوانند از این ساختمان‌ها استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع بر اساس دستور ریاست جمهور هیچ نقطه مسدود شده‌ای به سمت ساحل برای مردم نداریم و مردم می‌توانند تردد آزادانه داشته باشند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۹۲۴۰۶، mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین