پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مجمع نیرو‌های خط امام استان گیلان با ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله رودباری خاطرنشان کرد: ای‌کاش؛ علماء، کارگزاران، مدیران، نمایندگان مجلس و … به علل محبوبیت آیت الله رودباری در میان مردم هم توجهی نمایند.
شعار سال: در این بیانیه آمده است:
” بنام خداوند جان وخرد”

خبر ارتحال آیت الله رودباری در استان گیلان باعث تاسف و تالم فراوان شد و بسیاری از مردم گیلان درسوگ ایشان عزادار شدند و حتماً مراسم تشییع ایشان یکی از کم‌سابقه‌ترین مراسم در طول تاریخ استان گیلان خواهد بود.

درکنار حزن واندوه مردم، بسیاری از علماء، روحانیت، مدیران و مسئولان، نمایندگان مجلس و خبرگان و ... با انتشار بیانیه‌ای از ارتحال این عالم بزرگوار اظهار تاسف و تالم نمودند. اما چه خوب است اینان در کنار این بیانیه‌ها و اظهار تاسف‌ها به علل محبوبیت آیت‌الله رودباری هم دقّت و تاملی می‌داشتند تا شاید بتوانند از زندگی مردمی این عالم متقی و بزرگوار تجربه و شاید درسی نیز کسب کنند.

آیت الله رودباری یکی از معدود علمایی بود که در همه اقشار و طبقات مختلف در استان گیلان خصوصا شهر رشت محبوبیت خاص و فراوانی داشتند.

ساده‌زیستی آن بزرگوار و دوری از تشریفات و تجملات، عدم علاقه به مسئولیت و نداشتن پست و مقام رسمی، دوری از شعار وخصوصاً عدم نفرت‌پراکنی بین گرایشات سیاسی مختلف واحترام به آنان، تواضع و اخلاق حسنه، شنیدن درد و دل‌های مردم و خصوصاً کمک به اقشار محروم، پیش‌قدم در امور فرهنگی و عام‌المنفعه نظیر ساختن کتابخانه و ... نمونه‌ای از صفات و شاخص‌های این عالم بزرگوار و دوست‌داشتنی بود.

مجمع نیرو‌های خط امام استان گیلان نیز ضمن توصیه و عمل به سیره عملی آن مرحوم، همراه و همگام با مردم، فقدان این عالم محبوب و مردمی را به دوستداران آیت‌الله رودباری، رهروان و خصوصاً خانواده محترم‌شان تسلیت می‌گوید و علو درجاتشان را از خداوند منّان خواستار است.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۹۷۸، hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین