پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
خط لوله‌ای که نیجریه را به اسپانیا متصل می‌کند؛ کلان پروژه ۲۰ میلیارد یورویی که هدف آن تقویت صادرات انرژی به اروپا است و گاز نیجریه را از طریق مراکش به بازار انرژی اروپا متصل می‌کند. اروپا هم زمان طرح انتقال گاز از اسرائیل به اروپا و واردات گاز مایع قطر را برای جبران کسری گاز روسیه دنبال میکند و تلاش میکند مهم‌ترین ابزار قدرت روسیه یعنی انرژی را خنثی نماید و تحریم‌ها علیه روسیه را گسترش دهد.

شعار سال: خط لوله‌ای که نیجریه را به اسپانیا متصل می‌کند؛ کلان پروژه ۲۰ میلیارد یورویی که هدف آن تقویت صادرات انرژی به اروپا است و گاز نیجریه را از طریق مراکش به بازار انرژی اروپا متصل می‌کند. اروپا هم زمان طرح انتقال گاز از اسرائیل به اروپا و واردات گاز مایع قطر را برای جبران کسری گاز روسیه دنبال میکند و تلاش میکند مهم‌ترین ابزار قدرت روسیه یعنی انرژی را خنثی نماید و تحریم‌ها علیه روسیه را گسترش دهد.


۴۰ کشور جهان حدود ۸۵% اقتصاد جهانی را تشکیل میدهند که جمع اقتصاد آن‌ها حدود ۸۴ تریلیون دلار است. آمریکا و متحدانش و کشور‌هایی که از تحریم‌های آمریکا تبعیت میکنند بیش از ۷۰% اقتصاد جهان را در اختیار خود دارند. بی تردید اقتصاد روسیه با انبوه تحریم‌های اخیر، طی سال‌های آینده در سراشیپی تندی قرار خواهد گرفت.

طرح حذف انرژی روسیه
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی عصر شهرکرد

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین