پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۹۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
قرائتی کاملا ناقص از اسلام دارند و در بهترین حالت، بشکلی نادانسته تیشه بر ریشه دین و تمدن و فرهنگ اسلامی - ایرانی می‌زنند. مشخص نیست از کدام محفل هستند که دستگاه قضا و مدعی العموم در خصوص آن‌ها مماشات می‌کند. اجازه حضور و بلیط فروشی می‌دهند و با کمترین صدای اعتراض، حداکثر برخورد انتظامی بدور از کرامات انسانی و جایگاه زن را انجام داده اند. مستندات در رسانه برای ارایه به نهاد‌های امنیتی، قضایی و وزارت کشور موجود است. به منظور جلوگیری از سو استفاده یک مشت اوباش خارجی، نمی‌توان اقدام به انتشار عمومی کرد.
شعار سال: علی اکبر هاشمی جواهری، رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی با کمترین خجالت و سرشکستگی می‌گوید که با توجه به اینکه مشهد به عنوان پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع است، بنابراین بعضی از مسائل باید از قبل پیش‌بینی می‌شد؟

تو و امثال تو از دین چه می‌فهمید آقای هاشمی؟ حداکثر تربیت دینی قابل حدس در خصوص تو و امثال تو، دین سنتی است. حتی می‌توان حدس زد که اعتقادی به قرائت روشنگرانه و فقه پویا از دین، قرائت عرفانی و شهودی و مواردی همانند نداشته باشید.

در شهر امام هشتم، به اسم امام هشتم در ورزشگاه مزین به نام مبارک ایشان، در ایام نوبهار و آغاز قرن، این حد بی برنامگی و هتک حرمت، فقط می‌تواند ناشی از نوعی گستاخی، خودسری، بی برنامگی و محفل گرایی باشد. آیا گزارشات و عکس و فیلم‌ها را دیده اید؟ برخورد انتظامی با گاز فلفل چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟
کار خودتان را بلد نیستید و در جهل مرکب اسیرید. حتی اگر به ملاحظاتی قصد ورود زنان وجود نداشت، باید با تدارک چند برنامه فوری بعضا با ریخت و پاش مالی (قرعه کشی با کالا‌های لوکس برای دلجویی، پخش فیش حضور در رستوران و صرف شیشلیک، دادن دو فیش غذای حضرتی و ..)، دلجویی می‌شد.

از حضرت امام خامنه‌ای بعنوان مقتدای جهان اسلام و رهبر معظم انقلاب، تقاضای جهت دهی داریم. از دادستان کل کشور با قید فوریت تقاضای ورود داریم. از وزیر محترم کشور در خصوص نوع برخورد انتظامی و حریم شکنی‌های صورت پذیرفته تقاضای پیگیری داریم. از مجلس محترم، تقاضای استیضاح وزیر محترم ورزش را داریم. با قید فوریت تقاضای برکناری جناب علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی را داریم.

بنا بر ملاحظات ملی و ممانعت از اوباشگری اجنبی و سو استفاده رسانه‌های بیگانه و معاند، از پخش برخی تصاویر معذوریم. بعنوان یک رسانه، یک مسلمان، یک ایرانی، مراتب پوزش و عذرخواهی خودمان را خدمت مردم شریف مشهد و بانوان متمایل به حضور در ورزشگاه اعلام می‌داریم. تقاضامندیم، مسائلی از این جنس را به پای انقلاب، اسلام و حتی مدیریت اجرایی کلان کشور ننویسید.
تعداد بازدید : 21
 
ویدئویی منتشر شده که در آن مشخص است چه شخصی پیش از دیدار ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضای مشهد به زنان اسپری فلفل می زند!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اعتمادآنلاین / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
خجالت داره بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
توجیهات صدایش بلند است که بلیت تقلبی بود. غافل از اینکه در دقیقه 24 همه را راه دادن داخل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین