پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
خوزتاب با انعکاس رزومه‌ای مدعی شده است که این رزومه متعلق به علی جعفر دهکردی مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی است! ورای تائید یا رد جزئیات و واقعیت یا وجود پشت پرده برای این رزومه، باید گفت که آیا شایسته سالاری در این نوع انتصابات رعایت شده است؟ منتظر دریافت توضیحات میرهاشم موسوی هستیم. دلمان برای نوع مدیریت بر اموال و دارایی‌های کارگران می‌سوزد.
شعار سال: داستان انتصابات عجیب و غریب سال‌هاست که یکی از موضوعاتی است که مردم به شدت بدان واکنش نشان می‌دهند؛ یک روز داماد وزیر مدیرعامل فلان سازمان می‌شود و روزی دیگر داماد شهردار در سمتی بی‌ربط قرار می‌گیرد. در بین این انتصابات، حالا انتصابی عجیب دیگر در صدر اخبار نشسته است؛ علی جعفر دهکردی، به سمت مدیرعاملی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی منصوب شده و نکته جالب در کنار این انتصاب، عبارتی مطرح در رزومه دهکردی است.

او در رزومه خود عنوان کرده طرحی برای ارتباط با سایر موجودات و سخن گفتن با آنان دارد. سوالی که مطرح است این است که ملاک انتصاب چیست؟ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نگاهی به رزومه دهکردتی انداخته است؟ چه طور فردی که یکی از طرح‌های مهم خود را سخن گفتن با حیوانات عنوان می‌کند، در سمت مدیر عاملی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی نشسته است؟ نوع رشته او و توانمندی‌های نامبرده بررسی شده است؟
ادعای تلاش مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برای سخن گفتن با حیوانات!
اصلا آمدیم با سایر موجودات ارتباط گرفت و با حیوانات هم سخن گفت، نتیجه آن چه عایدی برای سازمان تامین اجتماعی دارد؟ بهتر نبود او را در سمتی می‌نشاندند که بتواند به دغدغه‌های خود برسد؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خوزتاب
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین