پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
متاسفانه بنظر می‌رسد که از دهه هشتاد به بعد، مدیر اداری کشورمان بنوعی آفت انتصابات سفارشی (ارتباطی، خرید و فروشی، توصیه‌های امنیتی و ...) دچار شده که اگر از حمله مغول و محمود افغان به ایران، مخرب‌تر نباشد، کم خطرتر از آن نیست. فردی کم سابقه شده است وزیر تعان، کار و رفاه اجتماعی، تا قبل از ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری، تامین اجتماعی را به همان شیوه فشل گذشته راهبری می‌کرد و بل هم بدتر. حال مدعی شده است که می‌خواهد با اجرای این سیاست ها، صندوق‌های ورشکسته بازنشستگی را نجات دهد؟ اگر جای حاکمیت بودیم، مسلما عملکردتان را زیر ذره بین می‌گذاشتیم و در صورت عدم تحقق ادعاها، شما را به تشکیلات آقای اژه‌ای می‌سپردیم. تا درس عبرتی باشید برای هر مدیر ناتوان و کم کار و مدعی.
شعار سال:عبدالملکی: عملیاتی شدن سیاست های کلی تأمین اجتماعی، تنها راه نجات صندوق های ورشکسته بازنشستگی است که از گذشته به ارث رسیده.
عبدالملکی، تداوم روند فعالیت صندوق‌ها، مثل گذشته و ادعای تبری!
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی عصر خبر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین