پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
سوریه تاکید کرد که هیچ تماسی با نظام ترکیه ندارد و ممکن نیست که «همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم با یک نظام تروریست حامی تروریسم که آن را در منطقه و جهان آموزش و گسترش می‌دهد»، صورت بگیرد.
شعار سال: یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در مصاحبه با خبرگزاری سانا اعلام کرد: همزمان با تعدی‌های وحشیانه نیرو‌های نظام ترکیه به شهروندان سوری در شمال سوریه با مشارکت گروه‌های تروریستی وابسته به آن، این نظام طبق عادت تلاش می‌کند گاهی اخبار ساختگی منتشر کند و گاهی دیگر اخبار ساختگی به بیرون درز دهد که در آن مدعی تماس‌ها در سطوح مختلف میان دولت سوریه با افرادی از نظام ترکیه گاهی در سطح امنیتی و گاهی در سطح سیاسی است.

این منبع خاطرنشان کرد: آخرین آن دروغ‌ها، اظهارات وزیر خارجه ترکیه درمورد امکان همکاری با سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم است و این سخنان اگر بیانگر چیزی باشد، نشانگر جدایی کامل از واقعیت است که این نظام اخوان المسلمین کاملاً به آن دچار است و آفت دروغ و اقدامات ساختگی فقط محدود به اردوغان نیست، بلکه این امر به مسئولان دیگر در نظام وی محدود نمی‌شود.

وی عنوان داشت: جمهوری سوریه تمامی این اظهارات و اخبار را کاملاً تکذیب می‌کند و این امر را هذیان سیاسی از سوی این نظام به حساب می‌آورد و اینکه سوریه خودش اگر هرگونه همکاری با هر طرفی رخ دهد، به صورت شفاف اعلام خواهد کرد. سوریه نمی‌تواند در زمینه مبارزه با تروریسم با یک نظام تروریست که حامی تروریسم بوده و آن را در منطقه و جهان آموزش و گسترش می‌دهد، همکاری کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۵۷۳۸۸، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین