پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
برادرش محسن معتقد به هیجانی بودن برخی از رفتار‌های خواهر است. اما خودش این موضوع را رد می‌کند و آن را موضع گیری مستقل سیاسی می‌نامد. آنچه که تحلیل گران و منتقدین می‌بینند، جنس کنش- واکنش بوده و فراکنشی در آن دیده نمی‌شود. در چنین فضایی باید در خصوص فائزه هاشمی چگونه قضاوت کرد؟ از کلیپ تا نامه، ترکیبی از شبه اپوزیسیون سیاسی تا هیجانات زنانه؟

شعار سال: در مستند دیوارکش به کارگردانی محسن آقایی و تهیه کنندگی مهدی دزفولی که توسط مرکز مستند سفیرفیلم در سال ۱۴۰۰ ارایه شده، بیان می‌دارد که حضرت محمد (ص) پول‌های حضرت خدیجه (ع) را حرام کرد!

تعداد بازدید : 64

بعد در خصوص سپاه و لزوم برگشتن این نیرو به پادگان ها صحبت می کند و اختیارات آن را زیاده از حد تصور نموده و مورد هجمه بیرونی قرار می گیرد. هجمه ای که متاسفانه گرایشات تکفیری هم در آن دیده می شود. دست به قلم شده و نامه می نویسد که مسلمانم.

فائزه هاشمی از کلیپ تا نامه، ترکیبی از شبه اپوزیسیون سیاسی تا هیجانات زنانه

پیرو صحبت های اخیر اینجانب در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افرادی که به تصور خود منافع شان را در مواجه با حقیقت متزلزل می بینند در تلافی و با هدف انحراف افکار عمومی فیلمی از اینجانب با عناوین نادرست منتشر کرده و از این طریق درصدد القای توهین به مقدسات دینی توسط اینجانب هستند. این در حالی است که در صورت دقت در فیلم منتشره بدون پیش داوری و بدون جانبداری، فقدان توهین و فقدان قصد توهین از طرف اینجانب که خود را مسلمان و معتقد می دانم آشکار و مبرهن است.

سوالمان را دوباره می پزسیم. در خصوص فائزه هاشمی چگونه باید قضاوت نمود. فائزه هاشمی از کلیپ تا نامه، ترکیبی از شبه اپوزیسیون سیاسی تا هیجانات زنانه ؟


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
حالا یک چیزی گفتن. شما چرا پیگیری می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین