پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۷۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
گویا مجموعه‌ای غیر هم بند و تراز نشده با یکدیگر هستیم (مجموعه‌های غیر هم بند، هزینه چهار برابری در مقابل مجموعه‌های هم بند برای حرکت می‌دهند). از یک طرف فریاد وا اسفا در خصوص لزوم ازدواج و جوانی جمعیت سر می‌دهیم و از طرف دیگر، با قیمت‌های نجومی شیر خشک و پوشاک بچه مواجه هستیم! یک شهروند (احتمالا فروشنده لوازم بهداشتی و شوینده) با زبانی کاملا مودبانه، مراتب اعتراض خود را از افزایش قیمت‌های نابجا اعلام می‌کند. می‌گوید که پوشک بچه برندی مشخص در قبل از عید ۱۳۲ هزار تومان بود و الان ۱۹۵ هزار تومان است؟ چرا نباید رئیس جمهور از مجموعه‌های تحت امرش توضیح بخواهد؟ آیا آقای رئیسی می‌داند این جوان به اصطلاح وزیر (عبدالملکی) با خام بازی‌ها و بی تجربگی‌های خودش، چه بر سر اقتصاد کشور آورده است؟ افزایش حقوق ۵۷ درصدی بهانه خوبی برای افزایش قیمت‌ها شده است آقای رئیس جمهور. در خصوص این آقا و سطح توانمندی هایش بار‌ها و بار‌ها تذکر دادیم. سوال این است که آیا قرار است مملکت را با برخی انتصابات ناشایسته سالارانه به فنا بدهیم؟ اگر هنوز شک دارید، این آقای وزیر را به مناظره زنده دعوت می‌کنیم تا کم توانی اش بر شما هم آشکار شود. حرمت بگذارید به مملکت امام زمان آقای رئیس جمهور.
شعار سال: فروشنده مودب آذری زبان ما از رئیس جمهور می‌پرسد که چرا باید پوشک ۱۳۲ تومانی برند مشخص و خوش کیفیت در عرض یک ماه به ۱۹۵ تومان برسد و حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد؟

چا مردم را به فرزندآوری تشویق می‌کنید و حداقل امکانات این کار یعنی پوشک و شیرخشک، هزینه دارو و درمان و خوراک مورد نیاز مادر را در نظر نمی‌گیرید؟

چرا بشکلی کاملا گسسته و جزیره‌ای اقدام می‌کنید؟

آقای رئیس جمهور، کار دولت با تیم قابل راهبری است. برخی از پایه‌های تیم شما می‌لنگند. مثل وضعیت آقای عبدالملکی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی. این جوان جویای نام، نه دانش کافی برای وزارت دارد و نه توان تیم سازی. اثبات مدعا را بر اساس عملکرد ایشان جستجو کنید. مگر بنگاه خیریه باز کردیم که امثال عبدالملکی‌ها را بازپروری کنیم؟ مملکت مدیر می‌خواهد آقای رئیس. چرا حساسیت لازم به امانت الهی در مملکت امام زمانی ندارید؟
تعداد بازدید : 14

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین