پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۷۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
چنان ضربه‌ای از روی نادانی به کشور زد که صدایش چند صباح دیگر شنیده خواهد شد. اگر همه عوامل موثر بر تولید در تابع تولید را ثابت فرض کنیم و فقط قیمت برق و گاز در صنایع را افزایش دهیم و حقوق را به میزان ۵۷ درصد بالا ببریم، انفجار ۳۰ درصدی افزایش قیمت، طبیعی‌ترین خروجی این داستان خواهد بود. مدعی است که افزایش حقوق باعث افزایش ۷ درصدی هزینه تولید می‌شود؟ از کجایت درآوری آقای عبدالملکی؟ صنایع کوچک و متوسط و مشاغل خدماتی، با این کار تو تا مرز ورشکستگی جلو می‌روند. تو و امثال تو با این سطح از تحلیل، ۱۲ ماه حقوق دادن را می‌بینی، اما کارفرما حداقل ۱۷ ماه حقوق دادن را دارد تجربه می‌کند (۱۲ ماه حقوق + ۲ ماه عیدی و پاداش + یک ماه مرخصی + حدود ۳۰ روز تعطیلی مناسبتی + یک ماه حقوق بعنوان سنوات + یک سوم حقوق بعنوان حق بیمه + بهره وری درحدود ۳۰ درصدی نیروی کار). جناب وزیر مدعی است که بیکاری زیاد نشده؟ باید خدمت ایشان عرض شود که چند ماه صبر کن ببین چه اتفاقی رو در کشور رقم زدی. یکی جلوی تحلیل‌های بی مبنا و کشکی این آقا رو بگیره لطفا.
شعار سال: حجت‌الله عبدالملکی در بازدید از بیمارستان سجادیه ناحیه شهری مهرگان استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: افزایش دستمزد‌ها هرگز منجر به جهش در تورم نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال تقاضا برای بیمه بیکاری ۳۸ درصد کمتر از پارسال بود و این یعنی افزایش حقوق‌ها تاثیری بر تعدیل نیرو نداشته است.

وی اظهار داشت: بر اساس نظریه افزایش انگیزه نیروی کار، با افزایش دستمزد بهره‌وری نیروی کار بیشتر می‌شود و درنتیجه کارفرما تمایل بیشتری برای حفظ آن نیرو خواهد داشت.

عبدالملکی تصریح کرد: امسال سال اشتغال آفرینی است و در راستای تحقق این سیاست دولت بسته‌های جدید حمایتی را برای تولیدکنندگان در نظر گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به سفر و بازدید خود از شهر محمدیه و مهرگان، افزود: با توجه به موقعیت شهر محمدیه و احداث شهرک بزرگ مهرگان با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این منطقه، احداث و تکمیل بیمارستان یکی از ضروریات دولت محسوب می‌شود که با یک اقدام جهادی و انقلابی در دستور کار مسوولان هیات دولت قرار خواهد گرفت.

رییس جمهور و هیات همراه بعدازظهر امروز چهارشنبه در قالب سفر‌های استانی دولت سیزدهم به قزوین سفر کرده است.

رییس جمهور پیش از این به ۱۹ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد و البرز سفر کرده بود.

این سفر سومین سفر استانی آیت‌الله رییسی در سال ۱۴۰۱ و بیستمین سفر وی در هشت ماه گذشته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۲۶۰۶۸، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
خیلی داره بی ربط تحلیل می کنه. این آقا در کمیته امداد واقعا مدیر خوبی بود، نمی دونیم چرا در مقام وزارت داره گند می زنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین