پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۷۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
ثبت نام بن کارت اعتباری نمایشگاه کتاب برای اعضای حوزه و دانشگاه، از صبح امروز آغاز شد. اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب به آدرس ketab.ir نسبت به دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب اقدام کنند.
شعار سال:ثبت نام بن کارت اعتباری نمایشگاه کتاب برای اعضای حوزه و دانشگاه، از صبح امروز آغاز شد.
 
اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب به آدرس ketab.ir نسبت به دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب اقدام کنند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار، ۱۵۰ هزار تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود؛ اعضای هیئت علمی هم سهمیه‌ای ۶۰۰ هزار تومانی دارند که مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آن توسط وزارت فرهنگ پرداخت می‌شود.

این بن خرید، تنها در بخش مجازی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند و هر کد ملی تنها یک بار مجاز به دریافت یارانه کتاب خواهد بود.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال، به صورت حضوری در مصلی امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱،، کدخبر:۸۱۲۲۵۶۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین