پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: با یک حساب دو دو تا چهارتا، ایران‌خودرو و سایپا اگر تعطیل شوند، ما با واردات خودروی خارجی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، حقوق تمام کارکنان آن را می‌دهیم. او با تاکید بر اینکه دیگر در جهان خودرویی نداریم که ۱۵ لیتر در ۱۰۰کیلومتر مصرف کند، گفت که دیگر دوران آن گذشته که با تغییر یک کاپوت، بگوییم طرح جدید زده‌ایم، خودروسازان باید پلتفرم عوض کنند.
شعار سال: سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: با یک حساب دو دو تا چهارتا، ایران‌خودرو و سایپا اگر تعطیل شوند، ما با واردات خودروی خارجی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، حقوق تمام کارکنان آن را می‌دهیم. او با تاکید بر اینکه دیگر در جهان خودرویی نداریم که ۱۵ لیتر در ۱۰۰کیلومتر مصرف کند، گفت که دیگر دوران آن گذشته که با تغییر یک کاپوت، بگوییم طرح جدید زده‌ایم، خودروسازان باید پلتفرم عوض کنند.

خودرو سازها و پرسپولیس و استقلال در فهرست واگذاری‌ها
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو ناظر مجلس در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی از برگزاری نشست هیات واگذاری در محل وزارت اقتصاد طی روز گذشته خبر داد و گفت: لیست واگذاری‌ها براساس یک روند جدید بسته شد و شرکت‌هایی از جمله ایران‌خودرو و سایپا و بسیاری از شرکت‌های دولتی و مقداری از اموال دولت در لیست نهایی واگذاری‌های ۱۴۰۱ قرار گرفتند. امیرآبادی فراهانی گفت: این واگذاری‌ها مربوط به اموال و دارایی‌های مرتبط با وزارتخانه‌های مختلف است، از جمله واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، شرکت زیرساخت توسعه و نگهداری ورزشگاه‌ها مانند شیرودی و مجموعه انقلاب از زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان، شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا از زیرمجموعه وزارت صمت، شرکت‌هایی مانند شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی و بسیاری دیگر از اموال و دارایی‌های دولتی در لیست واگذاری سال ۱۴۰۱ به صورت قطعی قرار گرفت.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۸۶۰۸۹۹، www.donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین