پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۷۷۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
ملک متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری بدون طی کردن فرآیند تشریفات قانونی و اخذ هرگونه مجوز از سهامداران و صندوق بازنشستگی کشوری به فروش رسیده است.
شعار سال: این ملک توسط نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی که اخیرا لقب سلطان مجوز‌های پتروشیمی به او نسبت داده شده، بدون طی کردن فرایند تشریفات قانونی و اخذ هرگونه مجوز از سهامداران و صندوق بازنشستگی کشوری به فروش رسیده است.

این در حالی است که این ملک در فرمانیه تهران قرار دارد و ارزش واقعی آن بیش از آنچه به فروش رفته است می‌باشد.

این ملک مساحتی بالغ بر ۷۵۰۰ متر داشته و در حالی در سال ۱۳۹۶ به قیمت ۶۴ میلیارد تومان به فروش رفته که در سال ۱۳۹۴ و بنا بر کارشناسی رسمی دادگستری چیزی در حدود ۸۶ میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در خصوص واگذاری این ملک از آنجاییکه در ردیف معاملات کلان قرار می‌گرفته است باید از هیات امنای سازمان تامین اجتماعی مجوز دریافت می‌شده که در خصوص این ملک این آیین نامه هم انجام نشده است.
 
ملک خواری نجومی نماینده اسبق مجلس از جیب بازنشستگان + خبر برکناری
 
یکی از نمایندگان اسبق مجلس که به سلطان مجوز فروشی در صنعت پتروشیمی شهرت داشت و «نود اقتصادی» در روز‌های اخیر اخباری در مورد تخلفات وی منتشر کرده بود برکنار شد.

برخورد با این فرد به عنوان یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های فساد اقتصادی در حال کلید خوردن است. این فرد قبلا مدعی شده که توانایی خریدن همه مدیران مربوط به حوزه خودش را دارد و هیچ کس نمی‌تواند در برابر او مقاومت کند.

حالا بعد از انتشار اخبار تخلفات وی در «نود اقتصادی» به دنبال ایجاد جوسازی و فضای قومیتی در سطح شهر مسجد سلیمان است و می‌خواهد از این طریق جلوی برکناری خودش را بگیرد. از جمله این تحریکات هم اعتصاب امروز کامیونداران منطقه است!

این نماینده اسبق با استفاده از این مجوز‌ها شرکت‌های متعددی را تاسیس کرده که منافع آن در ظاهر به کام مردم مسجد سلیمان بوده، ولی در باطن به نام او و شرکا و اعضای خانواده‌اش بوده است.

جالب اینجاست که این فرد تلاش دارد خود را بعنوان نماینده افکار عمومی مردم مسجد سلیمان جا بیندازد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۴۷۶۱۱، www.90eghtesadi.com / پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۴۷۶۱۶، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین