پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
امام جمعه محترم همدان بیان نموده است که در شرایطی که قیمت دلار هیچ تغییری نداشته و تحریم جدیدی هم نداشتیم، گرانی‌ها توجیهی ندارد. خدمت ایشان باید عرض شود که اتفاقا توجیه دارد. عبدالملکی باعث افزایش ۵۷ درصدی هزینه کارگری شده، نیمه دوم سال پیش هم به بهانه الگوی مصرف بهینه (شما بخوانید اجحاف و ظلم و رفتار به سلیقه)، قیمت برق و گاز را زیاد کردند. با وجود ثابت ماندن قیمت دلار و سایر عوامل موثر بر تولید، گرانی ۳۰ درصدی حداقل افزایش قیمت مورد انتظار خواهد بود. ضمنا این گرانی‌ها بشکل زنجیره‌ای روی همدیگر اثر خواهند گذاشت. از طرفی هم ارز ترجیحی نهاد‌های کشاورزی و محصولات استراتژیک در حال حذف شدن است و وزیر محترم جهادکشاورزی هم بشکلی کم خیال مشغول مثلا مدیریت کلان وزارتخانه! حالا شما انتظار دارید که گرانی ایجاد نشود؟ از ماست که بر ماست برادر.
شعار سال: امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه همچنان شاهد گرانی کالا‌ها هستیم، گفت: در شرایطی که قیمت دلار هیچ تغییری نداشته و تحریم جدیدی هم نداشتیم، گرانی‌ها توجیهی ندارد.

حبیب‌الله شعبانی، در نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، اظهار داشت: یکی از نماد‌های تقوا، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس است که انسان نسبت به مسائل اجتماعی بی‌توجه نباشد.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره)، روز قدس، روز اسلام و روز رسول اکرم است، تصریح کرد: امروز هم مانند سال‌های گذشته روز قدس پرشکوهی داشتیم.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه طمع اشغالگری رژیم صهیونیستی بی پایان و سیری ناپذیر است، گفت: اگر جریان مقاومت نبود این غده سرطانی تمام منطقه خاورمیانه را گرفته بود.

شعبانی با اشاره به اینکه اگر رژیم صهیونیستی امروز بنای توسعه مرز‌های خود وشهرک‌سازی ندارد، به خاطر جریان مقاومت است، اظهار داشت: جبهه مقاومت، اسرائیل را از لبنان بیرون کرد و در منطقه مانع پیشرفت رژیم صهیونیستی شد.

وی با بیان اینکه اگر امروز از فلسطین حمایت می‌کنیم وظیفه ملی و شرعی ما است، عنوان کرد: نباید در مقابل ظلم به مظلوم سکوت کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال شبهه پراکنی در میان مردم است، تصریح کرد: نباید بگذاریم تقابل ایجاد کنند.

شعبانی با تاکید بر اینکه امروز نه معامله قرن فایده داره، نه عادی سازی‌های روابط، اظهار داشت: اخیرا ایران را تهدید به حمله می‌کنند، که اگر این اتفاق بیفتد سقوط اسرائیل تسریع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: تحقق آرمان‌های یک کشور زیر سایه تعلیم و تربیت است.

امام جمعه همدان به گرامیداشت روز مقام معلم اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا جایگاه معلمان ارتقا پیدا کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این ایام، ایام اجاره مسکن‌ها است، تصریح کرد: از صاحبخانه‌ها تقاضا داریم انصاف را رعایت کنند و جوانان مستاجر را دریابند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان شاهد گرانی کالا‌ها هستیم، اظهار داشت: در شرایطی که قیمت دلار هیچ تغییری نداشته و تحریم جدیدی هم نداشتیم، گرانی‌ها توجیهی ندارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه عید سعید فطر را پیش رو داریم، عنوان کرد: مبلغ فطریه از جانب مراجع، برای هر نفر ۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

شعبانی با بیان اینکه ۴۰ هزار تومان به قیمت ۳ کیلو گندم است؛ گفت: افرادی هم برنج مصرف می‌کنند می‌توانند همان نفری ۴۰ هزار تومان را به عنوان فطریه پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مصلی همدان از اوایل انقلاب کلنگ‌زنی شده، اما ساخته نشده، گفت: این موضوع در شان همدان نیست.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مسئولان هم باید برای ساخت مصلی کمک کنند، اظهار داشت: امروز آقای حاجی بابایی قول دادند ۱۰ میلیارد تومان از مبالغی که در اختیار است برای ساخت مصلی اختصاص داده شود.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۳۷۳۹۷، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین