پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
آرات به همراه پدرش به ایران برگشته است تا آن‌طور که خودش می‌گوید خواندن و نوشتن به زبان فارسی را یاد بگیرد و در ادامه به کشور دیگری که شاید اسپانیا باشد مهاجرت کنند تا فوتبالش را در این کشور پی بگیرد.
شعار سال: آرات حسینی، کودک ایرانی که به خاطر استعداد خاصش در فوتبال توجهات بسیار زیادی را در فضای مجازی به خودش معطوف کرده، به ایران برگشت.

از چندسال قبل ویدیو‌های از یک پسر کم سن‌و‌سال در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد که با اندامی متفاوت از همسالانش، مشغول انجام حرکات ورزشی‌ای، چون بارفیکس رفتن و حرکات رزمی است. با بزرگ‌تر شدن این کودک، خانواده او تصمیم گرفتند استعداد ویژه او را در مسیر جدیدی پرورش دهند و چه ورزشی بهتر از فوتبال!

بعد از جهانی‌شدن کلیپ‌های آرات، کم‌کم زمینه مهاجرت او به انگلستان فراهم شد و او به همراه پدرش به این کشور سفر کردند. در آن زمان اینستاگرام آرات بیشتر با ویدیو‌هایی از هنرنمایی او در منزل و بعضا دریبل‌کردن هم‌بازیانش در زمین‌های کوچک همراه بود تا اینکه خبر علاقه لیورپول به او منتشر شد. بدیهی بود که با توجه به قوانین سفت و سخت این کشور در عقد قرارداد با بازیکنان پایه، لیورپول اجازه امضای قرارداد با آرات را نداشت و این نابغه ایرانی فقط در آکادمی این باشگاه تمرین می‌کرد.

دو سال قبل محمد حسینی، پدر آرات  گفته بود که قصد بازگشت به ایران را ندارند و تمام شرایط برای پیشرفت آرات در انگلیس فراهم است. "ما در لیورپول هستیم و قصدی هم برای بازگشت به ایران نداریم. البته برای تعطیلات می‌خواستیم چند هفته‌ای به ایران بیاییم که به خاطر لغو شدن پرواز‌ها و شرایطی که در تمام دنیا به واسطه شیوع ویروس کرونا حاکم است، میسر نشد. به برگشتن اصلا فکر نمی‌کنیم. اینجا همه چیز برای پیشرفت آرات فراهم است، اما برخی موانع قانونی وجود دارد. بعد از تعریف و تمجید فیفا تمام نگاه‌ها روی آرات زوم است. ".

اما به نظر می‌رسد اوضاع متفاوت شده و حالا یک‌هفته‌ای می‌شود که آرات به همراه پدرش به ایران برگشته است تا آن‌طور که خودش می‌گوید خواندن و نوشتن به زبان فارسی را یاد بگیرد و در ادامه به کشور دیگری که شاید اسپانیا باشد مهاجرت کنند تا فوتبالش را در این کشور پی بگیرد. آرات که همچنان شیرینی کودکانه خود را حفظ کرده در مصاحبه‌اش می‌گوید هوای لیورپول خیلی خوب نیست.

آرات که برای تماشای بازی نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود و از نزدیک شاهد قهرمانی تیم استانش بود، می‌گوید هوای انگلستان با او سازگار نبوده و حالا به ایران برگشته تا بعد از سه یا چهار ماه تحصیل، برای سفر به اسپانیا آماده شود و فعلا در تمرینات یک مدرسه فوتبال در بابل شرکت می‌کند؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار آرات خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۴۶۶۰۹، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین