پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دستگاه‌های اجرایی و انتظامی را موظف کرد با فوریت اقدامات لازم را برای جلوگیری از خروج غیرقانونی و قاچاق کالا‌های اساسی از کشور انجام دهند.
شعار سال: در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد، راهکار‌های جدیدی برای مبارزه موثر با قاچاق و خروج کالا‌های اساسی از مرز‌های کشور مطرح و تصویب شد.

دراین جلسه همچنین با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی پیشنهاد شد به سازمان تعزیرات حکومتی اختیارات بیشتری داده شود و مجازات‌های گرانفروشی تشدید گردد تا با کمک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده اقدامات موثرتری برای مبارزه با گران فروشی و احتکار کالا‌ها انجام دهند و مقرر شد با فوریت فرایند قانونی برای تصویب و اجرای این پیشنهاد طی شود.

در این جلسه همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارشی از وضعیت بازار رمز ارز‌ها در جهان و کشورمان ارائه و پیشنهاد‌هایی را برای ساماندهی و مدیت بازار رمز ارز‌ها در داخل مطرح کرد که مقرر شد ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در این زمینه بررسی‌های بیشتری انجام دهد و به صورت راهکار اجرایی تصمیمات خود را مصوب کند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۵۷۷۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین